שיחת משתמש:יעל י/ארכיון 25
הצעה לקטגוריה חדשה
[עריכת קוד מקור]קטגוריה : ספינות מעפילים שיעד הפלגתן לא הייתה ארץ ישראל (או ניסוח יותר מוצלח מזה) ושהעולים המשיכו ביבשה לארץ ישראל
בקטגוריה הזו, שתהייה תת-קטגוריה של ספינות מעפילים, תיכללנה כל הספינות שהגיעו לתורכיה (טאורוס (אוניית מעפילים), מריצה (אוניית מעפילים) (2 הפלגות), מילכה (אוניית מעפילים) (2 הפלגות), צלאח א-דין (אוניית מעפילים), קזבק, סלבדור (ספינת מעפילים),סטרומה, מורינו (אוניית מעפילים), מפקורה, בולבול (אוניית מעפילים)) ויכול להיות שהיו עוד. ―84.109.12.170 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- מה שלומך ידידי היקר?
- בעד קטגוריה:אוניות מעפילים ליעדים שמחוץ לארץ ישראל? יעל 13:17, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- רעיון טוב, כי היו ספינות בודדות שהפליגו ישירות לקפריסין ―84.109.12.170 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- התקיִמנה? יעל 13:30, 13 בדצמבר 2012 (IST)
אולי שם הקט' צריך להיות קטגוריה:אוניות מעפילים ליעדי משנה בדרך לארץ ישראל ? מי-נהר - שיחה13:55, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- בסדר. יעל 13:52, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- הוספתי לאלו שזכרתי בעל פה ―84.109.12.170 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- תודה רבה לשניכם וחנוכה (כמעט נר שישי) שמח iiIiiii יעל 14:30, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- הוספתי לאלו שזכרתי בעל פה ―84.109.12.170 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- בסדר. יעל 13:52, 13 בדצמבר 2012 (IST)
היי
[עריכת קוד מקור]את יכולה פשוט להשתמש בCat-A-Lot במקום להחליף קטגוריות בהרבה דפים באמצעותHotCat. זה מקל את העבודה. בברכה, פָדִיחָה • אני רק שאלה • משוב • בואו לפנטז 13:46, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- תודה פדיחה, על הדרך אני גם מגיהה, אבל תודה וחנוכה שמח יעל 13:48, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- תודה וגם לך . --פָדִיחָה • אני רק שאלה • משוב •בואו לפנטז 14:06, 13 בדצמבר 2012 (IST)
שלמה יעקבי
[עריכת קוד מקור]משפט קטוע בפתיח
"מהנדס ומזכיר כללי של ......"
ועוד שאלה: הניסוח " נפטר ממחלה קשה" מוזר לי, באף ערך לא כתוב " נפטר ממחלה קלה". אם הכוונה למילים מכובסות לסרטן - למה לא לכתוב זאת, ואם ממחלה אחרת - ברור מאליו שלא נפטר ממחלה קלה.
- אתה צודק. תודה לך יקירי יעל 16:54, 13 בדצמבר 2012 (IST)
בוקר טוב. הוספתי מעט, אם כי אין ברשותי הרבה חומר כתוב. חשוב רק לציין כי האטלנטיק, המילוס, והפסיפיק שייכות למפעל ההעפלה של דמות אניגמטית בשם ברטולד שטורפר שחי ופעל מווינה בהסכמת השלטונות (המילוס ככל הנראה לא נרכשה על ידי ציוני רומניה כפי שכתוב בערך). כמו במקרה של הרמן פלש, ההיסטוריה (או יותר נכון כותביה המכונים לעיתים "מהנדסי תרבות"), הצניעו את פעילותם ממגוון סיבות. בכדי להתקדם כדאי לאתר ויקיפד היודע לתרגם מגרמנית ויוכל לתרגם את הערך על שטורפר מהוויקיפדיה הגרמנית, להלן קישורBerthold Storfer. בברכה Assayas • שיחה• 11:08, 15 בדצמבר 2012 (IST)
- נ.ב, אני אוהב חידונים מוזיקאליים בתקצירי עריכה [1] Assayas• שיחה • 14:50, 15 בדצמבר 2012 (IST)
- שמחה לדעת ;) יעל 18:01, 15 בדצמבר 2012 (IST)
- אגב לגבי הפאסיפיק הוספתי פסקת הסבר איך 986 הפכו ל-1,069. Assayas •שיחה • 19:53, 15 בדצמבר 2012 (IST)
- תודה רבה לך יעל 19:57, 15 בדצמבר 2012 (IST)
- שמחה לדעת ;) יעל 18:01, 15 בדצמבר 2012 (IST)
שטורפר - התלבטות
[עריכת קוד מקור]במחשבה שנייה, כנראה שהמינוח "יהודי מומר" מתאים יותר מאשר המינוח "ממוצא יהודי". ―84.109.12.170 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- מסכימה. יעל 21:36, 15 בדצמבר 2012 (IST)
מלחמת העצמאות
[עריכת קוד מקור]שלום יעל,
האם ביצעת עריכה משמעותית בערך זה לאחרונה? ראיתי שהוספת תוכן רב, אך כתבת בדף שיחה שאת רק מחזירה תוכן ישן. כמעט כל העריכות האחרונות בערך הן של הטרול ויש למחוק אותן ואני תוהה מה החלק שלך בעריכות האחרונות כדי לשמר מידע שהוספת, אם אכן הוספת משהו. גילגמש• שיחה • גם אני משתתף במיזם העשור!02:45, 16 בדצמבר 2012 (IST)
משתמש:כיכר השבת/נפתלי צבי לאבין
[עריכת קוד מקור]היי יעל, האם צריך לקיים הצבעה על הערך לפני שאני מעביר אותו למרחב הערכים מארגז חול שלי? (הוא כבר היה במרחב הערכים והובער לארגז שלי). תודה. כיכר השבת • שיחה • שָׁמוֹר וְזָכוֹר 15:21, 16 בדצמבר 2012 (IST)
- היי כיכר :) הוא אדם מעניין; עריכה קלה וזהו; מקווה להגיע אליו בהקדם, יום נעים, יעל15:30, 16 בדצמבר 2012 (IST)
- בטוחה? ;) אמרו לי שיש בירוקרטיה ושצריך את דעת הקהילה שתביע את דעתה לפני שאעלה אותו פעם נוספת. כיכר השבת • שיחה • שָׁמוֹר וְזָכוֹר 15:32, 16 בדצמבר 2012 (IST)
תודה :)
[עריכת קוד מקור]אגב, אני לא ממש קלטתי עדיין איך מנווטים פה. מקווה שאני לא נתקע לך בתוך שיחה אחרת פה. בכל מקרה, החוויה אצלכם מעניינת. מוזרה. מצד אחד, התנפלות, מצד שני תמיכה. מצד שלישי, שומרים על הדבר הזה. זה מאוד מעניין לחשוב על הסוציולוגיה של בניית ידע בהקשר כזה. המסקנה שלי, לא להכניס טורים. אני לא רוצה לריב עם אנשים שכותבים פה ערכים. סך הכל, התוצר שלכם מעולה וזה מה שקובע. אנסה למצוא מישהו שיתנדב להציץ בספר שלי ואם ירצה, יעלה. תודה על ה"בהצלחה" :) אושי--אושיקראוס - שיחה 20:58, 18 בדצמבר 2012 (IST)
- ככה זה כאן
- ו אהבתי את את התיאור שלך.
- וזה אכן מאוד מעניין לחשוב על הסוציולוגיה של בניית ידע בהקשר הזה; אני מניחה שהמחקרים עוד יכתבו ויכתבו.
- למעשה, המסקנה שלך הולמת את המציאות.
- באשר לספר, אכן תוכל להעלות אותו לויקיספר - השלב הבא והמיידי כמעט יהיה קריאתו על ידי א/נשים, ומשם האופק פתוח ...
- להשתמע ובהצלחה! יעל 21:07, 18 בדצמבר 2012 (IST)
היי יעל וששבוע טוב, אתמול החלטתי לעשות 'רענון' לערך ששקדנו עליו כה הרבה ולהכניס את כל התמונות שהצעת בדף השיחה, אומנם הערך בעבודה עוד אבל את מוזמנת לראות מה יצא (אגב את עובדת בסדנה?) כיכר השבת • שיחה • שָׁמוֹר וְזָכוֹר 18:46, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- שמחה לשמוע :) אעבור בערך בקרוב. מה צריך בסדנה? יעל 18:48, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- ביקשתי שם יצירת קובץ כלשהו בשביל הערך אך זה כנראה יתעכב. חשבתי אולי תוכלי לעזור? כיכר השבת • שיחה • שָׁמוֹר וְזָכוֹר 18:49, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- תיכף אגיע לסדנה :)
- ביקשתי שם יצירת קובץ כלשהו בשביל הערך אך זה כנראה יתעכב. חשבתי אולי תוכלי לעזור? כיכר השבת • שיחה • שָׁמוֹר וְזָכוֹר 18:49, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- הערך השתפר פלאים
- תמונות נוספות אם צריך ראה בקומונז => Category:Jewish people by country יעל 18:52, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- תודה כיכר השבת • שיחה • שָׁמוֹר וְזָכוֹר 18:56, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- תמונות נוספות אם צריך ראה בקומונז => Category:Jewish people by country יעל 18:52, 22 בדצמבר 2012 (IST)
הוועד האודסאי
[עריכת קוד מקור]הי יעל, אם את מחליטה להעלות ערך בנושא מרכזי, לא חבל להסתפק בקצרמר בן ארבעה משפטים? (שלא לדבר על כך שנראה שנפלה שגיאה בשנת ייסודו (ואולי שגיאות נוספות) במקור שממנו דלית את המידע...) אביעדוס • שיחה י' בטבת ה'תשע"ג, 20:34, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- טוב, אני רואה שהספקת להניח תבנית בעבודה. בהצלחה. אביעדוס • שיחה י' בטבת ה'תשע"ג, 20:35, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- תודה אביעדוס. יעל 22:16, 22 בדצמבר 2012 (IST)
- תודה לך. אביעדוס • שיחה י"א בטבת ה'תשע"ג, 18:57, 23 בדצמבר 2012 (IST)
- תודה אביעדוס. יעל 22:16, 22 בדצמבר 2012 (IST)
שיחה:המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון#הוסר החסם הפרוצדורלי האחרון - אוניברסיטת אריאל בשומרון
[עריכת קוד מקור]סיפור לפני השינה מי-נהר - שיחה 22:51, 24 בדצמבר 2012 (IST)
- תודה מי-נהר. יעל 12:27, 25 בדצמבר 2012 (IST)
שלום יעל, אני פונה אלייך למרות שאני לא בטוחה האם את הכתובת הנכונה. רציתי לבקש להקים ערך לוולקסדוייטש, או יותר נכון אם מישהו מוכן להרים את הכפפה ולתרגם מגרמנית (ערך מושקע) או מאנגלית. מדובר במונח שהומצא על ידי היטלר, למיון אזרחי המדינות שנכבשו לפי רמת ההשתייכות שלהם לגזע הארי: ידיעת גרמנית, קרובים גרמנים וכו'. אזרחים אלו שכונו וולקסדוייטש עבדו בחלקם עם הגרמנים- הנאצים. צריך לציין כי יש מביניהם גם חסיד אומות העולם שסיכן את עצמו והציל כ12 יהודים.
תודה, זהבה ―178.8.221.35 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- שלום זהבה,
- מונח חשוב, כדאי לראות באנציקלופדיה של השואה ובספרות המחקר. תני לי קישור כאשר תקימי ובהצלחה יעל 22:54, 25 בדצמבר 2012 (IST)
הערך קול קורא
[עריכת קוד מקור]שלום יעל. רציתי לדעת מה הבעיות הספציפיות שמצאת בערך שבגינן החלטת להוסיף לו תיבת עריכה? חשוב לציין שגם אני מרגיש שחסר משהו לערך, אבל לא מצאתי עד כה מהו הדבר. גארפילד - שיחה 09:16, 1 בינואר 2013 (IST)
- נערך, ובהצלחה! :) יעל 11:13, 1 בינואר 2013 (IST)
- תודה על העזרה. אני חולק על עריכתך רק בנושא ההפרדה לשורות חדשות (שביטלת). לטעמי החלוקה באמצעות שורות חדשות מוסיפה חידוד לכל מני נקודות שהסבר נוסף שלהן רק יסרבל את הערך. אבל אני מוכן לתת לעניין הזה כמה זמן כדי 'לישון על זה' ולומר לך רק בעוד כמה ימים אם יש הצדקה לחלוקה לשורות או לא. למעט נקודה זו, שאר העריכה שלך בהחלט מוסיפה ל'ויקיפדיזציה' של הערך ועל כן תודתי לך :-) גארפילד - שיחה 11:32, 1 בינואר 2013 (IST)
- כמו כן, אם אני כבר משוחח עימך, רציתי לדעת איך אני קובע הגדרות שאתר ויקיפדיה יתריע בפני על שינויים או תגובות חדשות בדפי שיחה שאינם שלי? קורה לי הרבה פעמים (וגם איתך עכשיו), שאני לא מקבל התראה על הודעה חדשה, ונאלצתי לבדוק בעצמי את דף השיחה שלך, כדי לראות אם הגבת לי או לא. כמו כן, ישנם ערכים שאני מסמן למעקב, אבל לא מקבל שום דיווח מאתר ויקיפדיה אם נעשו בהם שינויים או לא. יש לך מושג אם יש אפשרות ליצור הגדרה כזו?? אשמח לתשובה - במידה ויש לך כזו. גארפילד - שיחה 11:35, 1 בינואר 2013 (IST)
- גארפילד!
רצוי שהמלל יהיה חלק וזורם ומוגבש. אין פתרון מושלם, אבל מנסים... ותוכל להחזיר שורות אם נראה לך חיוני!
לגבי התראה: תקבל אותה אם כתבתי בדף השיחה *שלך* או שתראה שינויים ברשימת המעקב; תוכל גם לקבוע ב'העדפות' שלך: קבלת מייל וגם RSS על שינויים באתר.
יום נהדר :) יעל 11:40, 1 בינואר 2013 (IST)
- גארפילד!
אנא בדקי את עצמך
[עריכת קוד מקור]כאן. אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 18:19, 3 בינואר 2013 (IST)
- אין מה לבדוק את עצמי, אבל תוכן העניינים של הגיליון האחרון מול עיני, וזה השם. אוכל לשלוח לך צילום של תוכן העניינים במייל. יום נהדר :) יעל 18:23, 3 בינואר 2013 (IST)
- את לא חובבת double-checking, אני מבין. זה אולי לא כדאי באופן כללי, אבל זה בטח לא לגיטימי אחרי שתיקנתי אותך פעם אחת. בגיליון אחד של "יד ושם" נפלה טעות או תקלדה, קורה. ברוך השם, בעידן האינטרנט ומנועי החיפוש לא צריכה להיות בעיה לבדוק אם זה המקרה. אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 18:28, 3 בינואר 2013 (IST)
- מה אני חובבת רק ריבונו של עולם יודע. מכל מקום, רק להבהיר, אני מעריכה את עריכותיך ושמחה עליהן. שלחתי לך מייל ואשמח לשלוח את צילום תוכן העניינים במייל. השאר בידיך ;) יעל 18:31, 3 בינואר 2013 (IST)
- תודה. אין צורך; אם תחפשי את שמה במקומות אחרים, תיווכחי בטעות. אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 18:37, 3 בינואר 2013 (IST)
- כבר חיפשתי. אני מקבלת את ההתרשמות שלך שמדובר בח'. יעל 18:42, 3 בינואר 2013 (IST)
- זו לא התרשמות אלא ידיעה. תודה. להבא כדאי לבדוק. אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 18:49, 3 בינואר 2013 (IST)
- כמו הידיעה ש"הוועד האודסאי" הוקם ב-1890 ולא ב-1881 כפי שהיסטוריונים ציינו? או כמו הידיעה שתחיה ליברזון היא גבר? יעל 18:52, 3 בינואר 2013 (IST)
- שלום. מדובר בגיסתה של רבקה פלדחי (אחותו התאומה של בעלה לשעבר, יורם). גרש - שיחה 18:50, 3 בינואר 2013 (IST)
- תודה גרש :) וברוך הבא לדף השיחה! יעל 18:53, 3 בינואר 2013 (IST)
- שלום. מדובר בגיסתה של רבקה פלדחי (אחותו התאומה של בעלה לשעבר, יורם). גרש - שיחה 18:50, 3 בינואר 2013 (IST)
- יש מההיסטוריונים שציינו כי הוא נוסד ב-1890 (הכול לפי הדגש שנבחר). הערך שהעלית בתחילה היה חלקי עד להטעות, התבסס על מקור אחד בלבד והתעלם ממקורות אחרים.
- אצל ליברזון הכנסתי בטעות בתבנית ((אין תמונה)) "גבר" (כמו במרבית הערכים, מה לעשות), לא תיקנתי שגיאה כמו כאן. אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 18:59, 3 בינואר 2013 (IST)
- הניסוח בתחילה לא היה מוצלח - אבל מי ההיסטוריונים שציינו את 1890??
- אני אשמח אם תקבל ותבין שטעות רובצת לפתח כולנו כי נדמה לי שכבר בתשובתי לעיל ב-18:31 אמרתי זאת והתכוונתי לכך ערב נפלא יעל 19:03, 3 בינואר 2013 (IST)
- יש (ישראל קולת, אבות ומייסדים; דרק יונתן פנסלר, תכנון האוטופיה הציונית, ועוד) שבחרו לנקוב במועד אישור מעמדו החוקי של הארגון כזמן היווסדו (ואכן, יש חשיבות גם לעניין זה, שכאמור לא הופיע בערך).
- כולנו יכולים לטעות, זה ברור, אבל מה לעשות, לא כולנו מכירים בכך. ערב טוב, אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 19:11, 3 בינואר 2013 (IST)
- אשמח אם תתן בערך את המחקרים עם מספרי העמודים הנוגעים לסוגיה. ואם לאחר כל מה שכתבתי לעיל את/ה מכיר מי שלא מכיר/ה בטעות/ה אנא הכר לי אותו/אותה. ושוב, ערב נהדר לך, יעל 19:18, 3 בינואר 2013 (IST)
- מיותר: הוברר כי 1890 אינה אלא שנת ההכרה הרשמית.
- לכולנו לא קל להכיר בטעות, גם לא לי :) אבל כדאי להיות לפחות נכונים לכך. אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 19:32, 3 בינואר 2013 (IST)
- נכון ולא אמרתי בדיון (על הרשאותיך) שאתה אח שלי? יעל 19:34, 3 בינואר 2013 (IST)
- (: אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 19:58, 3 בינואר 2013 (IST)
- נכון ולא אמרתי בדיון (על הרשאותיך) שאתה אח שלי? יעל 19:34, 3 בינואר 2013 (IST)
- אשמח אם תתן בערך את המחקרים עם מספרי העמודים הנוגעים לסוגיה. ואם לאחר כל מה שכתבתי לעיל את/ה מכיר מי שלא מכיר/ה בטעות/ה אנא הכר לי אותו/אותה. ושוב, ערב נהדר לך, יעל 19:18, 3 בינואר 2013 (IST)
- כבר חיפשתי. אני מקבלת את ההתרשמות שלך שמדובר בח'. יעל 18:42, 3 בינואר 2013 (IST)
- תודה. אין צורך; אם תחפשי את שמה במקומות אחרים, תיווכחי בטעות. אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 18:37, 3 בינואר 2013 (IST)
- מה אני חובבת רק ריבונו של עולם יודע. מכל מקום, רק להבהיר, אני מעריכה את עריכותיך ושמחה עליהן. שלחתי לך מייל ואשמח לשלוח את צילום תוכן העניינים במייל. השאר בידיך ;) יעל 18:31, 3 בינואר 2013 (IST)
- את לא חובבת double-checking, אני מבין. זה אולי לא כדאי באופן כללי, אבל זה בטח לא לגיטימי אחרי שתיקנתי אותך פעם אחת. בגיליון אחד של "יד ושם" נפלה טעות או תקלדה, קורה. ברוך השם, בעידן האינטרנט ומנועי החיפוש לא צריכה להיות בעיה לבדוק אם זה המקרה. אביעדוס • שיחה כ"ב בטבת ה'תשע"ג, 18:28, 3 בינואר 2013 (IST)
תבנית:ארגון לוחם
[עריכת קוד מקור]היי, תסתכלי על זה. גיא - שיחה 16:55, 4 בינואר 2013 (IST)
- הסתכלתי, הגבתי ותודה רבה! יעל 17:44, 5 בינואר 2013 (IST)
אפשר להעלותו למומלצים? איתן - שיחה 11:16, 6 בינואר 2013 (IST)
- בשמחה :) יעל 11:21, 6 בינואר 2013 (IST)
- הסיפור על כלוב האריות הוא אמיתי או שנופח קצת? אני זוכר אותו מהספר עלילות ראשונים, ואז חשבתי שזו אגדה איתן - שיחה 11:42, 6 בינואר 2013 (IST)
- אבדוק יעל 11:44, 6 בינואר 2013 (IST)
- זה היה לפני 35 שנים בערך איתן
- נעים להזכר ... יעל 12:02, 6 בינואר 2013 (IST)
- זה היה לפני 35 שנים בערך איתן
- אבדוק יעל 11:44, 6 בינואר 2013 (IST)
- הסיפור על כלוב האריות הוא אמיתי או שנופח קצת? אני זוכר אותו מהספר עלילות ראשונים, ואז חשבתי שזו אגדה איתן - שיחה 11:42, 6 בינואר 2013 (IST)
שלום יעל, תוכלי להתייחס להערות של גילגמש בויקיפדיה:ערכים מומלצים/רשימת המתנה#מיכאל הלפרן? שבוע טוב, ערן - שיחה 21:01, 12 בינואר 2013 (IST)
- שלום ערן, כמו תמיד אני שמחה לשוחח איתך ורואה בהערכה את תרומותיך המהותיות, הנעימות והחשובות ביותר לוויקיפדיה. אשרי הוויקיפדיה שזכתה באדם כמוך.
כאשר איתן פנה אלי, נעתרתי כי הנושא קרוב מאוד לליבי. אני מתכוונת להתייחס לשאלות שהועלו בדף ערכים מומלצים/רשימת המתנה - למעשה החילותי בכך (אם תעיין בגרסאות הערך) ומקווה לסיים בזמן סביר.
אל הדף עצמו אינני נכנסת (ואם שמת לב, גם לא בעניין ערך חשוב ויקר לליבי כמו אוניית המעפילים חיים ארלוזרוב, ואת דעתי חיוויתי בדף השיחה שלו).
הסיבה היא כזו: בדיון על הרשאות מפעיל סבר אחד הדוברים:
”חוסר הבנה מוחלט של תפקוד הוויקיפדיה, יחסי אנוש לקויים ביותר מעל דפי האתר, במפגשים היא יותר נחמדה, אך מעל דפי האתר יחסי האנוש שלה לקויים ביותר. חוסר יכולת להתפשר, חוסר קבלה של כללים ונהלים.”
הבירוקרטים לא אמרו משהו על ה-say הזה, ועל כן, אני משתדלת לתרום היכן שאני מסוגלת.
הייתי מפרטת קצת יותר על הליך המומלצות הראוי לחשיבה מחודשת מעמיקה בכלל, אבל השעה מאוחרת.
כללו של דבר, אני אשתדל לשפר את הערך מיכאל הלפרן לפי הערות שניתנו, ואודיע לך כאשר אסיים.
ושוב, תחזקנה ידיך, יעל 21:46, 12 בינואר 2013 (IST) - צר לי ערן, לא אוכל לעסוק בטיפוח הערך יותר. מקווה שיהיה מי שיעשה זאת. יעל 15:39, 14 בינואר 2013 (IST)
שלחתי
[עריכת קוד מקור]הי יעל, שלחתי דוא"ל, אנא קראי. תודה. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:39, 7 בינואר 2013 (IST)
- הי חנה, קראתי. הכנסתי לרשימה. יום נהדר :) יעל 15:49, 7 בינואר 2013 (IST)
ראי התמונות יש רק העתקים או שימוש הוגן. ראי גם האדם הגלילי. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:10, 10 בינואר 2013 (IST)
- בשמחה :) והוכנסו לרשימה. יום נהדר, יעל 15:16, 10 בינואר 2013 (IST)
- גם ונוס מברכת רם. הגולגולות מכויירות, האדם הגלילי וונוס מברכת רם, כולן באולם הראשון באגף הפרהיסטורי. יש שם גם ממצאים מנחל אורן ומערת הנחל שהם קוראים לה מערת אל-ואד. הכל לפי החשק שלך. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:16, 10 בינואר 2013 (IST)
- גם מכתבי לכיש. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:15, 10 בינואר 2013 (IST)
- גם כתובת חפציבה. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:51, 10 בינואר 2013 (IST)
- כתובת עקרון
- בשמחה :) יעל 20:22, 10 בינואר 2013 (IST)
- האם תוכלי לבדוק מהי הכתובת המצולמת בקובץ:DSamuel and Saidye Bronfman Archaeology WingSCN5032.JPG. אני חושבת שזו כתובת מכנסייה ביזנטית שנמצאה בשדות כיסופים בנגב. אבל אני רוצה להיות בטוחה. חסר לי מידע כדי להוסיף לתמונה. תודה חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:10, 12 בינואר 2013 (IST)
- כן, בשמחה. שבוע טוב :) יעל 17:52, 12 בינואר 2013 (IST)
- חנה צר לי, בעקבות הסרת חסינות IP לא אוכל לעבוד מהספרייה כמו שהבטחתי. וגם לא לייצר את התמונות הנ"ל. נדבר בהמשך. יום נעים, יעל 13:46, 14 בינואר 2013 (IST)
ערב טוב יעלי. ראי בבקשה את המידע שהוספתי בערך הנ"ל תחת הפיסקה אירועים. אם הניסוח אינו מקובל עליך תרגישי חופשי לשנות אותו, אבל לדעתי המידע הזה חייב להופיע שם באופן כלשהוא. בתודה מראש.--כ.אלון - שיחה 18:43, 13 בינואר 2013 (IST)
- שלום רב אלון היקר וברוך הבא אל דף השיחה. תבורך על היוזמה :) אני אקרא ואעיין בעריכה הזאת, ואכתוב לך בפרוטרוט. ערב טוב, יעל 20:36, 13 בינואר 2013 (IST)
חסימה
[עריכת קוד מקור]הכנסה שיטתית של תבניות שכתוב לערכים שנכתבו על ידי משתמש אחר בצורה אנונימית היא פעולה לא ראויה - בעקבות זאת ולאחר התייעצות עם משתמשים נוספים נחסמת לשבועיים. אני מצפה שתתנצלי בפני דרור. ערן - שיחה 15:24, 14 בינואר 2013 (IST)
- שיקול שלך, ואני מכבדת אותו. מכל מקום התבנית לשכתוב נכונה על פי שיקול דעתי, כך שאין מקום להתנצלות. יום נעים, יעל 15:39, 14 בינואר 2013 (IST)
- אז מה יש לנו כאן? חסימה לשבועיים, כאשר החסימות המועטות הקודמות היו לפני למעלה משנה ולתקפה שאינה עולה על יום אחד, על מעשים שהם לעניות דעתי לא כאלה חמורים, לאחר התייעצות מסתורית עם אנשים מסתוריים מאחורי הקלעים. לא הרבה השתנה בויקיפדיה אני רואה. לא מפתיע. כמו שאמרתי למישהו פעם בעבר, זה לא באמת משנה מי עומד בראש הפירימדה כאשר הבסיס שעליו היא עומדת רקוב. כמה טוב שהופרשתי ואני לא צורך לראות את זה יותר על בסיס שבועי.
- אין חדש תחת השמש. מי שמרגיז את האליטות עלול לחטוף חזק, מי שמתנכל לפשוטי העם נהנה מחסינות. אגסי - שיחה 21:41, 14 בינואר 2013 (IST)
- אז מה יש לנו כאן? חסימה לשבועיים, כאשר החסימות המועטות הקודמות היו לפני למעלה משנה ולתקפה שאינה עולה על יום אחד, על מעשים שהם לעניות דעתי לא כאלה חמורים, לאחר התייעצות מסתורית עם אנשים מסתוריים מאחורי הקלעים. לא הרבה השתנה בויקיפדיה אני רואה. לא מפתיע. כמו שאמרתי למישהו פעם בעבר, זה לא באמת משנה מי עומד בראש הפירימדה כאשר הבסיס שעליו היא עומדת רקוב. כמה טוב שהופרשתי ואני לא צורך לראות את זה יותר על בסיס שבועי.
לא נסחפנו קצת? חסימה לשבועיים על דבר כזה? בנוסף להורדת כל ההרשאות והתנפלות על יעל של מפעילים בירוקרטים ובודקים. ממש אויב הציבור מס' 1, שצריך להציל את ויקיפדיה מפניה. ואולי יש בזה משהו, ותבניות השכתוב לא בלתי מוצדקות. אני רואה נקמנות גם כאן. אני לא מבקשת הסרת חסימה, הרווח הוא של יעל שייתפנה לה זמן לדברים חשובים בשבילה. ההפסד הוא כולו שלנו. רחל - שיחה 08:46, 15 בינואר 2013 (IST)
- מצטרף לדברי רחל, העונש לא מידתי כלל, חסימה ליום היתה יכולה להרגיע מספיק את הרוחות, ובכלל אני לא בטוח ש"הפשעים" שלה מצדיקים חסימה... אני מקווה שיעל, כמו הרבה "פראיירים" אחרים, תחזור לתרום את התרומה החשובה שלה, למען קוראי ויקיפדיה, שלמענם ויקי נוסדה (ולא למען הויקיפדים על תפקידהם השונים). אודלן - שיחה 14:28, 15 בינואר 2013 (IST)
יעל, לידיעתך - בקשה של משתמש:Assayas להסרת החסימה או לקיצורה הועלתה בדף בקשות ממפעילים והועברה משם להמשך דיון בויקיפדיה:בירורים. יואב ר. - שיחה 15:34, 15 בינואר 2013 (IST)
- ערן קיצר את החסימה משבועיים לארבעה ימים. יואב ר. - שיחה 10:58, 16 בינואר 2013 (IST)
לתיעוד
[עריכת קוד מקור]נמחק מדף השיחה של מתניה. יעל 19:24, 14 בינואר 2013 (IST)
- כנראה שהשתנו הנהלים. אני הולך למחוק מדף השיחה שלי את כל מה שלא אהבתי, ויש הרבה. אגסי - שיחה 20:44, 14 בינואר 2013 (IST)
- להשלמה: מתניה אירכב את הדברים אצלו. יואב ר. - שיחה 20:36, 15 בינואר 2013 (IST)
מפגש ויקיפדיה
[עריכת קוד מקור]שלום יעל,
חבל שלא היית היום, היית חסרה. תודה שהתחלת לכתוב בויקימסע.
להתראות במפגש הבא בנימין - כתבו ותרמו לויקימסע העברי! 15:30, 18 בינואר 2013 (IST)
- להתראות יעל 14:55, 25 בינואר 2013 (IST)
אני צריך את עזרתך/קשרייך בקשר לסוגיית מספר החללים באנייה. המספרים המקובלים בספרות שאני מכיר מדברים על 138 טובעים ועוד שני פצועים שנפטרו לאחר מכן (כלומר סה"כ 140). מכאן גם שמות הרחובות - קל"ח בחיפה וק"ם בת"א. גם באנדרטה בהר הרצל בי-ם מופיע המספר 140. אך מספר המצבות באנדרטה זאת הוא 137. מדוע 137 כי שם מצויינים רק אלו שטבעו ישר - כלומר לא נמצאו. גם באתר נזכור מופיעים רק 137 שמות ומצגת שמתרוצצתת ברשת אמנם מצטטת את ויקיפדיה (ללא קרדיט כמובן...) וכותבת 140 אך ברשימת השמות ישנם 139. הסיפור שאני מכיר הוא שבטקס חנוכת האנדרטה קם אחד המשתתפים ואמר "אני עדיין חי" וכך הוברר שהוא לא טבע כמו שחשבו כל השנים. פניתי לארכיון ההגנה ובית הגדודים העבריים אך לא קיבלתי תשובה משם. עוד אנשים שעוסקים בתחום גם לא מצאו תשובה. בקיצור - יש לך מושג היכן אוכל למצוא את האמת סביב המספר הנכון? תודה ויום בחירות נעים, Shannen - שיחה 09:22, 22 בינואר 2013 (IST)
- שאנן יקירי, אני מעריכה מאוד את פועלך בוויקיפדיה ומתייחסת בכבוד רב לשאלה החשובה שהעלת. אבל התשובה אצל הביורקרטים, הם יודעים יותר טוב. יום בחירות נהדר תחי מדינת ישראל! יעל 09:28, 22 בינואר 2013 (IST)
- אם הבנתי נכון את תשובתך: בגלל סאגת החסימה אין לך תשובה. נו טוף. תודה בכל מקרה. "אל תדון וגו'" אבל לא הייתי מתעצבן יתר על המידה על הויכוח הזה. בכל מקרה אודיעך אם פתרתי את התעלומה. Shannen - שיחה 09:49, 22 בינואר 2013 (IST)
- יעל: כשאת מרחיבה את ה"ברוגז" אל מרחב הערכים, דרך חברים שלא נוגעים בדבר, העתיד הויקיפדי שאת משרטטת לעצמך יהיה קצר ועגום. יש לך יכולת להרים תרומה סגולית למיזם; אם את מעוניינת בזה, העימותים שמסביב יהיו זניחים בהשוואה למטרת העל. עוזי ו. - שיחה 12:20, 22 בינואר 2013 (IST)
- א. תודה על המחמאה, כשהיא באה מהמקלדת שלך יש לה ערך סגולי. ב. מדוע ברוגז? שאנן הוא חבר שלי, אבל הבירוקרטים/מפעילים הם הקובעים בענייני תוכן - כך התברר בפרשת "ברניקי היפה" ;) - אז מדוע שאני אטרח? יעל 12:25, 22 בינואר 2013 (IST)
- עוזי שוב תודה לך, תמיד אשמח לשמוע את אשר בפיך.
שאנן, התחלתי לברר - סוגיה מרתקת - ואמשיך לברר (וכפי שציינת משליכה על שמות רחובות, מצבות ואנדרטות, ו... ספרי היסטוריה). עם זאת לצערנו הרב, כתופעה היא שכיחה בתולדותינו הסוערים מאז שלהי המאה ה-19. אכ"א מטפלים בשאלות כאלו (גם אם לפני 1948, כי אנו מחוייבים להם כקהילה); כתובת ראויה נוספת היא החוקר ד"ר גור אלרואי מאוניברסיטת חיפה שמתמחה בבירורים מסוג זה - ראה למשל כאן. כתובות נוספות: מוזיאון ההעפלה וחיל הים בחיפה והמוזאון במחנה המעצר בעתלית. וכאמור, אשתדל לברר, תודה ולהשתמע, יעל 14:50, 25 בינואר 2013 (IST)- תודה! Shannen - שיחה 15:28, 25 בינואר 2013 (IST)
- אאורקה. ראי שיחה:ארינפורה Shannen - שיחה 11:43, 1 בפברואר 2013 (IST)
- תודה! Shannen - שיחה 15:28, 25 בינואר 2013 (IST)
- עוזי שוב תודה לך, תמיד אשמח לשמוע את אשר בפיך.
- א. תודה על המחמאה, כשהיא באה מהמקלדת שלך יש לה ערך סגולי. ב. מדוע ברוגז? שאנן הוא חבר שלי, אבל הבירוקרטים/מפעילים הם הקובעים בענייני תוכן - כך התברר בפרשת "ברניקי היפה" ;) - אז מדוע שאני אטרח? יעל 12:25, 22 בינואר 2013 (IST)
פעוט
[עריכת קוד מקור]בדקתי והאלמוני צודק - [פָּעוֹט-, פָּעוֹטוֹת, פָּעוֹטוֹת-] מתוך מילון אבן שושן. בדקתי, כי לא הייתי בטוח....--Yoavd - שיחה 19:06, 23 בינואר 2013 (IST)
- אין לי מושג על מה מדובר אולי הבירוקרטים יוכלו לעזור. בהצלחה. יעל 19:21, 23 בינואר 2013 (IST)
נחסמת
[עריכת קוד מקור]בעקבות דברייך פה. <הטקסט נערך בעצת עורך דין> עידו • שיחה 23:30, 26 בינואר 2013 (IST)
- כשתקפת אותי, התעלמתי. כשתקפת את דרור באלמוניות, לא התנגדתי לשחרור זמן החסימה מתוך תקווה שיהיה טוב יותר. אחרי שעברת למטרה הבאה, לא הותרת לי ברירה אלא לחסום אותך לתקופה ארוכה. לידיעתך, חגי אדלר נחסם לצמיתות על אמירה דומה. הפעם אין קיצורים. מתניה • שיחה 00:05, 27 בינואר 2013 (IST)
- לא, שלו הייתה גרועה בהרבה מאוד, אבל לא זה המקום להרחיב ולהסביר. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:11, 27 בינואר 2013 (IST)
- אין לי מושג על מה המהומה שהיתה כאן אמש. אני מתנצלת לפני נויקלן או כל מישהו אחר שנפגע. אבל לעצם הדברים (שנמחקו) כוונתי הייתה שהחיים קצרים ובני האדם הם פגיעים, ולכן כדאי להמנע ממילים כאלה: על עוגה שאכלו אותה או עוגה שנשארה שלמה, מילים שנויקלן השתמש בהם לא פעם אחת. לא הנחתי קשר בין האמירה על עוגה שלמה/אכולה ולבין מעשה או פעולה של מישהו. יום נהדר לכולם, יעל 09:58, 27 בינואר 2013 (IST)
- לאחר דבריה של יעל, רצוי שיוצג הסבר קצת יותר ברור, מדוע נדרש לחסום אותה למשך חודש. Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 11:16, 27 בינואר 2013 (IST)
- בליל הג'יבריש על עוגות אכולות ו/או אכולות למחצה הניח את דעתך במידה כזו שעכשיו נותר להבהיר רק את משך החסימה? מן הסתם לא ראית את הדברים שנכתבו. חצי חציל 12:15, 27 בינואר 2013 (IST)
- אני חושבת שחצי חציל עבר עתה על כללי ההתנהגות, כאשר קרא לדברי "ג'יבריש", אשמח אם המפעילים יטפלו בעניין. יעל 12:18, 27 בינואר 2013 (IST)
- מצחיקולה. חצי חציל 12:20, 27 בינואר 2013 (IST)
- למי שלא יודע על מה מדובר - יעל אמרה, בצורה שלא משתמעת לשני פנים, שנויקלן אחראי להתאבדותו של ויקיפד יקר, ועל כך נחסמה (וחבל שהיא מתממת). דרור - שיחה 12:23, 27 בינואר 2013 (IST)
- לא אמרתי זאת מעולם. אשמח אם דברי ישוחזרו. יעל 12:24, 27 בינואר 2013 (IST)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה: צר לי עובד, אבל ההסבר הזה אינו התנצלות. הדברים שיעל כתבה לא ניתנים לפרשנות הזאת. גם עכשיו במקום להכיר בכך שטעתה ולהתנצל על האמירה שלה, היא בוחרת להתפתל בהסבר לא ברור. יעל היא עורכת מאד מוכשרת, ותרומתה למרחב הערכים היא ניכרת, אבל לצערי בדפי השיחה היא מכניסה השכם והערב אווירה לא נעימה. מאז שחסימתה קוצרה, היא מצאה בדיונים בדפים השונים הזדמנות להביע את דעתה על פעולותיהם של אלה שחסמו אותה, או שהיה להם קשר לשינוי בהרשאות שלה. חבל שלא הצליחה לעבור הלאה, ולעשות רק את מה שהיא עושה טוב מאד: לכתוב ערכים. ליעל יש סגנון התבטאות המאפיין אותה, וכבר נאמר לה פעמים רבות שסגנון זה אינו ברור, ולא מתקבל בהבנה בדפי השיחה. אין לאף אחד ספק שליעל יש יכולת ביטוי שבא לידי ביטוי בערכים. חבל שהיא לא משתמשת בו גם בדפי השיחה. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:31, 27 בינואר 2013 (IST)
- לא אמרתי זאת מעולם. אשמח אם דברי ישוחזרו. יעל 12:24, 27 בינואר 2013 (IST)
- למי שלא יודע על מה מדובר - יעל אמרה, בצורה שלא משתמעת לשני פנים, שנויקלן אחראי להתאבדותו של ויקיפד יקר, ועל כך נחסמה (וחבל שהיא מתממת). דרור - שיחה 12:23, 27 בינואר 2013 (IST)
- מצחיקולה. חצי חציל 12:20, 27 בינואר 2013 (IST)
- אני חושבת שחצי חציל עבר עתה על כללי ההתנהגות, כאשר קרא לדברי "ג'יבריש", אשמח אם המפעילים יטפלו בעניין. יעל 12:18, 27 בינואר 2013 (IST)
- בליל הג'יבריש על עוגות אכולות ו/או אכולות למחצה הניח את דעתך במידה כזו שעכשיו נותר להבהיר רק את משך החסימה? מן הסתם לא ראית את הדברים שנכתבו. חצי חציל 12:15, 27 בינואר 2013 (IST)
- לאחר דבריה של יעל, רצוי שיוצג הסבר קצת יותר ברור, מדוע נדרש לחסום אותה למשך חודש. Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 11:16, 27 בינואר 2013 (IST)
- אין לי מושג על מה המהומה שהיתה כאן אמש. אני מתנצלת לפני נויקלן או כל מישהו אחר שנפגע. אבל לעצם הדברים (שנמחקו) כוונתי הייתה שהחיים קצרים ובני האדם הם פגיעים, ולכן כדאי להמנע ממילים כאלה: על עוגה שאכלו אותה או עוגה שנשארה שלמה, מילים שנויקלן השתמש בהם לא פעם אחת. לא הנחתי קשר בין האמירה על עוגה שלמה/אכולה ולבין מעשה או פעולה של מישהו. יום נהדר לכולם, יעל 09:58, 27 בינואר 2013 (IST)
- לא, שלו הייתה גרועה בהרבה מאוד, אבל לא זה המקום להרחיב ולהסביר. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:11, 27 בינואר 2013 (IST)
אני מבקשת להסביר מה שקרה מנקודת המבט שלי. המילים שכתבתי בדף השיחה של נויקלן נסבו על דבריו למשתמשים. לא קשרתי בין דבריו, לבין אירועים כאלו או אחרים. מי שקשרו, עשו זאת על דעתם בלבד. אינני מעוניינת להמשיך את הדיון בעניין.
אם פגעתי במישהו, אז זה נעשה ללא כוונה מצדי, ואני מתנצלת על כך. יעל 10:46, 31 בינואר 2013 (IST)
- קראתי כעת בעיון את דבריה של יעל. יש כאן הסבר מניח את הדעת לאי ההבנה שהייתה. יש כאן גם התנצלות מפורשת. אני מציע לשקול שוב את קיצור החסימה. כמו כן, כעת הבנתי שכל האירוע נבע מאי הבנה ושכנראה לא נדרשה מלכתחילה חסימה לתקופה של חודש. דרור, אנא בדוק שוב אם באמת יעל אמרה מה שטענת. Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 11:11, 31 בינואר 2013 (IST)
- כיוון שרוב הוויקיפדים אינם יכולים לקרוא את דבריה של יעל שהוסתרו, אני רוצה להדגיש שהיא בשום אופן לא אמרה את מה שדרור מיחס לה. היא כתבה כאן פעמיים למה התכוונה ואין צורך לפרש את דבריה. רחל - שיחה 16:00, 1 בפברואר 2013 (IST)
- מקריאת הדיונים כאן, במזנון, בבירורים וכיו"ב התרשמתי אף אני שדבריה של יעל לא היו בהכרח כפי שפירשו אותם או את הרקע שלהם. נראה שהגזימו בכל הפרשה הזו יותר ממה שצריך. אני קורא לכולם להתעלות מהעניינים האישיים ולחזור לעבודה שיתופית מקדמת וחיובית מצד כולם. ב"ה הרבה מים זורמים ושותפים כעת בירדן לברכה. בואו נפתח דפים חדשים ונמלא אותם בצבע. מי-נהר - שיחה 16:20, 1 בפברואר 2013 (IST)
- אני מעדיף לדון כל אחד לכף זכות. אם יש שתי משמעויות לדברים שנאמרו, אני בעד לקבל את המשמעות שאין בה כוונה רעה. שבת שלום! ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 16:42, 1 בפברואר 2013 (IST)
- מקריאת הדיונים כאן, במזנון, בבירורים וכיו"ב התרשמתי אף אני שדבריה של יעל לא היו בהכרח כפי שפירשו אותם או את הרקע שלהם. נראה שהגזימו בכל הפרשה הזו יותר ממה שצריך. אני קורא לכולם להתעלות מהעניינים האישיים ולחזור לעבודה שיתופית מקדמת וחיובית מצד כולם. ב"ה הרבה מים זורמים ושותפים כעת בירדן לברכה. בואו נפתח דפים חדשים ונמלא אותם בצבע. מי-נהר - שיחה 16:20, 1 בפברואר 2013 (IST)
- כיוון שרוב הוויקיפדים אינם יכולים לקרוא את דבריה של יעל שהוסתרו, אני רוצה להדגיש שהיא בשום אופן לא אמרה את מה שדרור מיחס לה. היא כתבה כאן פעמיים למה התכוונה ואין צורך לפרש את דבריה. רחל - שיחה 16:00, 1 בפברואר 2013 (IST)
<הטקסט נערך בעצת עורך דין>. עידו • שיחה 10:27, 2 בפברואר 2013 (IST)
- עידו, יעל התעמתה איתך ועם מתניה, כך שעם כל הכבוד, לא בטוח שאתם יכולים לשפוט אותה בצורה אובייקטיבית, בלי להחמיר איתה יתר על המידה. לדעתי, לפני שחוסמים משתמשת ותיקה (שתורמת המון) לתקופה ארוכה, היה ראוי לעשות איתה בירור קצר. כעת לאחר ההסבר שלה וההתנצלות ראוי לקצר את עונשה, גם כדי לעודד חברים להתנצל על פגיעה או חשד לפגיעה באחרים. אני קורא ליעל להתנסח בזהירות ולהשתדל לא להתעמת עם חברים ולבטח לא עם מפעילים, שחלקם ממש לא סלחניים כלפיה. אני קורא למפעילים לא לנהוג בה בחומרה יחסית לאחרים. אגסי - שיחה 12:00, 2 בפברואר 2013 (IST)
דרישה לשלומך
[עריכת קוד מקור]אי אפשר להשאיר אותך לבד אה :) נדבר בערב יקירתי! סקרלט - שיחה 14:51, 27 בינואר 2013 (IST)
סיור בעפולה עילית
[עריכת קוד מקור]ליעל שלום,
השתתפת בסיור הקודם בעפולה תחתית. מדוע שלא תשתתפי בסיור המשלים בעפולה עילית ב- 29 במרץ ? אם כן הוסיפי שמך לרשימת המשתתפים.
- בברכה,
- תודה אברהם. יעל 22:11, 12 בפברואר 2013 (IST)
תודה!
[עריכת קוד מקור]על הניטור שאת עושה מאחורי הקלעים והפניית תשומת ליבי להשחתות שלא שוחזרו כמו למשל כאן או כאן תודה רבה! רחל - שיחה 20:52, 16 בפברואר 2013 (IST)
- תודה לך רחל יעל 23:22, 17 בפברואר 2013 (IST)
מיכאל הלפרן - מומלץ!
[עריכת קוד מקור]שלום יעל י, הערך מיכאל הלפרן שכתבת נבחר כערך מומלץ. תקציר ראשוני של הערך, שיוצג בעמוד הראשי מופיע כאן. ערן - שיחה 21:50, 17 בפברואר 2013 (IST) |
- תודה ערן יעל 23:22, 17 בפברואר 2013 (IST)
- קבלי ח"ח. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:32, 17 בפברואר 2013 (IST)
- תודה חמודי יעל 23:34, 17 בפברואר 2013 (IST)
- שכויח! Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 07:40, 18 בפברואר 2013 (IST)
- חן חן עובד יעל 21:10, 18 בפברואר 2013 (IST)
- ברכות למומלץ ועוד רבים בהמשך! שלומית קדם - שיחה 08:01, 18 בפברואר 2013 (IST)
- שכויח! Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 07:40, 18 בפברואר 2013 (IST)
- תודה חמודי יעל 23:34, 17 בפברואר 2013 (IST)
- קבלי ח"ח. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:32, 17 בפברואר 2013 (IST)
- תודה רבה לך שלומית יעל 21:10, 18 בפברואר 2013 (IST)
- --פָדִיחָה ש\ת 15:06, 18 בפברואר 2013 (IST)
- תודה פדיחה חומד יעל 21:10, 18 בפברואר 2013 (IST)
- ברוכה תיהי מי-נהר - שיחה 21:38, 18 בפברואר 2013 (IST)
- תודה פדיחה חומד יעל 21:10, 18 בפברואר 2013 (IST)
צר לי לפגוע בחגיגה, אבל ההודעה שלמעלה פוגעת בזכויות היוצרים של משתמש:איתי ב שכתב את הערך. ליעל מגיעה תודה וברכה על כך שהיא ערכה את הערך, אבל בשום פנים ואופן לא ניתן ליחס לה את כתיבתו שכן זכות זאת מגיעה למשתמש:איתי ב. עדירל - שיחה 16:57, 20 בפברואר 2013 (IST)
תודה מי-נהר היקר והחביב ♥ תודה ליניב שהקים את הערך, לאביעדוס שתרם, וכמובן לאיתן שיזם את השדרוג האחרון. בדעתי לחזור ולהרחיב אותו, וכל המברכים יתברכו כפל כפליים. יעל 17:09, 20 בפברואר 2013 (IST)
- כעת ראיתי את ההודעה על הפיכת הערך למומלץ. ברכות!!! המשיכי בפועלך המעשיר את כולנו. Ldorfman • שיחה 21:52, 20 בפברואר 2013 (IST)
- חן חן לירון :) יעל 13:03, 5 במרץ 2013 (IST)
תמונות מארכיון מכון ז'בוטינסקי
[עריכת קוד מקור]היי!
- הוספתי את AJI view 3161.TIF לערך ערי ז'בוטינסקי.
- בערך על סטרומה אין מקום לעוד תמונות
- אין ערך על יצחק סובול
- הוספתי את AJI view 419.TIF לטרומפלדור
- אבשלום פיין מוזכר רק במשפט אחד
- הוספתי את AJI view 4007.jpg לג'ון הנרי פטרסון
- הוספתי את AJI view 2581.TIF ברוּסְלָאן (לא ברור לי למה יש שם תמונה של צלם?
- הוספתי את AJI view 3695.TIF ליואל ברנד
- הוספתי את AJI view 677.jpg לגדוד נהגי הפרדות
- הוספתי את AJI view 686.jpg למערכת גליפולי
- את AJI view 846.TIF למנחם בגין
- שמתי את AJI_view_122.jpg במקום תמונה פחות טובה בערך על השל ייבין
- AJI view 270.jpg בערך על סטבסקי
- לערך פנצ'ו את AJI view 4745.TIF
לא ידעתי למה לשייך את התמונות על בית"ר תורכיה. יש לך רעיונות? Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 18:42, 18 בפברואר 2013 (IST)
- אפשרי ביהדות טורקיה, אולי גם בית"ר, התנועה הרוויזיוניסטית, ריצה, תנועת נוער... מה דעתך? ... ותודה רבה יעל 21:10, 18 בפברואר 2013 (IST)
- שמתי את AJI view 6063.TIF בתנועת נוער Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 15:21, 20 בפברואר 2013 (IST)
- תודה עובד. יעל 21:07, 21 בפברואר 2013 (IST)
- שמתי את AJI view 6063.TIF בתנועת נוער Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 15:21, 20 בפברואר 2013 (IST)
מדוע שלא תגדירי עצמך כ"משתמשת"?
[עריכת קוד מקור]היי,
אני מתאר לעצמי ששמעת על זה, אבל רק למקרה שלא שמת לב:
שלום, |
- בברכה, Ldorfman • שיחה 21:56, 20 בפברואר 2013 (IST)
- תודה לירון. יעל 21:07, 21 בפברואר 2013 (IST)
ויקימסע
[עריכת קוד מקור]שלום יעל,
הערך על ירושלים בויקימסע כעת הוא קצר מאוד. האם אפשר למזג אותו עם הערך על העיר העתיקה שכתבת (עד שהערך על ירושלים לא יורחב...) ואגב, האם תוכלי בבקשה לעזור ולהרחיב את הערך על ירושלים?
בכבוד רב, בנימין - כתבו ותרמו לויקימסע העברי! 12:32, 22 בפברואר 2013 (IST)
- בוצע פורים שמח :) יעל 11:46, 24 בפברואר 2013 (IST)
מה לדעתך צריך להיות מבנה הערכים האופטימלי של ערכי ויקימסע?
[עריכת קוד מקור]התחלתי ליצור את המבנה האופטימלי כאן. אנא בצעי תיקונים ותוספות להצעה זו בהתאם לשיקול דעתך. תודה. WikiJunkie - שיחה 20:56, 24 בפברואר 2013 (IST)
- תודה לך. פורים שמח :) יעל 21:14, 24 בפברואר 2013 (IST)
הודעה
[עריכת קוד מקור]חברות וחברים,
תודה לכם על עזרתכם בעצה טובה, בעידוד ובתמיכה לאורך כל הדרך.
הראתם הקשבה, הבנה ואהבה אמיתית; בהיותכם בוויקיפדיה תמיד ארצה להיות בה.
בכל קהילה, גם קהילה אינטרנטית, ישנם דיונים ובירורים נוקבים בין בני אדם; יש ביקורת על התנהלות ועל התנהגות כלפי הזולת, ובמיוחד מוקדשת תשומת לב למי שבכוחם לתרום הרבה לאתר או לעצור תרומה לאתר; בהיותנו בני אדם, לא נוכל וגם לא נרצה להמנע מהתבוננות בכובד ראש בכאב הזולת בין בעבר הרחוק או הקרוב ובין בהווה איתנו; וכמו בכל קהילה, ישנן אי הבנות מצערות ומכאיבות, ישנה פרשנות שלוקחת את הדברים למקומות לא צפויים, וישנן בעיות תקשורת שיש לפתור ואולי בהן, בפתרונן, טמונה תשובה מהותית; ואני מאמינה כי עלינו להיישיר מבט אליהן כולן; ואני סוברת שכולם צריכים חשבון נפש ושהוא יועיל אם יעשה בדרך הנכונה.
ושוב, תודה רבה לכל מי שתמכו, עזרו והועילו בעצתם הטובה, באיגרות מלבבות, בשיחות ממושכות ובדיבוק חברים. נהדר לעבוד אתכם חברים וחברות.
נמשיך קדימה, בתקווה לוויקיפדיה יצירתית, שקולה, שלווה ואיכותית.
שלכם,
יעל 16:04, 27 בפברואר 2013 (IST)
- יעל, ברוכה הבאה! התגעגענו. אני מקווה שחלפה העננה ושהקהילה כולה למדה לקח. מחכה כבר לערך החדש שלך! Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 17:07, 27 בפברואר 2013 (IST)
תודה עובד :) יעל 18:42, 2 במרץ 2013 (IST)
- בס"ד ברוכה השבה יעל, התגעגעתי. ליאת • שיחה • (מישהי שאיכפת לה) 18:35, 27 בפברואר 2013 (IST)
- תודה ליאת :) יעל 18:42, 2 במרץ 2013 (IST)
- ברוכה את בחזרתך. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:41, 27 בפברואר 2013 (IST)
- תודה חנה :) יעל 18:42, 2 במרץ 2013 (IST)
- חן חן רחל :) יעל 18:42, 2 במרץ 2013 (IST)
- חיכינו בשקט . ברוכה הבאה. מי-נהר - שיחה 00:00, 28 בפברואר 2013 (IST)
- תודה מי-נהר :) יעל 18:42, 2 במרץ 2013 (IST)
- ברוכה השבה ובהצלחה בפעילותך! Ldorfman • שיחה 00:44, 28 בפברואר 2013 (IST)
- תודה לירון :) יעל 18:42, 2 במרץ 2013 (IST)
- ברוכה השבה. קיפודנחש 17:51, 28 בפברואר 2013 (IST)
- תודה קיפודנחש :) יעל 18:42, 2 במרץ 2013 (IST)
- ברוכה השבה. שמחתי לראות את שמך שוב בשינויים האחרונים. Botend - שיחה 23:13, 28 בפברואר 2013 (IST)
- תודה בוטן :) יעל 18:42, 2 במרץ 2013 (IST)
- ברוכה השבה WikiJunkie - שיחה 22:25, 2 במרץ 2013 (IST)
- תודה ויקיג'אנקי :) יעל 12:29, 4 במרץ 2013 (IST)
- ברוכה השבה.Ewan2 - שיחה 03:51, 6 במרץ 2013 (IST)
- תודה איוון :) יעל (שיחה) 20:36, 7 במרץ 2013 (IST)
העברת דף שיחה של קובץ
[עריכת קוד מקור]יעל, רק מפעילים יכולים להעביר שמות קבצים, העברת דף שיחה של קובץ, הקובץ עצמו לא עבר, איו הגיון בכך שיהיה דף שיחה לשם קובץ שאינו קיים. אם את רוצה לשנות שם של קובץ, אז כפי שאת יודעת המקום הוא בבקשות מפעילים. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:17, 27 בפברואר 2013 (IST)
- נכון, טעיתי. ערב נפלא חנה :) יעל 19:21, 27 בפברואר 2013 (IST)
שבוע טוב.
[עריכת קוד מקור]שבוע טוב יעל. ברוכה השבה אלינו, אני מאד שמח לראותך כאן וגם ברכות לבביות על הערך המומלץ. אבקש את עזרתך הקלה. הרחבתי את הערך יהדות בולגריה לקראת דיון מומלצות. בפרק ההיסטוריה, תת פסקה "המסע לגירוש נתינים זרים-ספטמבר 1939", הותרתי קטע שכתבו קודמיי ועוסק בהפלגתה של ספינת המעפילים "טריפולי" באוגוסט 1939 ועליה 700 מעפילים מבולגריה בהסתמך על יהודה לפידות. יש אזכור קטן גם כאן [2]. הבעייה הינה שבספרים אחרים העוסקים ביהדות בולגריה ואף המחקר המקיף האחרון שערך ד"ר שלמה שאלתיאל בעניין העפלה ועלייה ומבולגריה ודרכה, אין בכלל אזכור להפלגה הזו. אשמח אם תוכלי לסייע לי לתקף את המידע. תודה ובברכה Assayas • שיחה • 21:10, 2 במרץ 2013 (IST)
- התחלתי...נעים מאוד וטעים מאוד! יעל 12:29, 4 במרץ 2013 (IST)
יום האישה הבינלאומי
[עריכת קוד מקור]שלום יעל, ברוכה השבה. ראיתי את הצעותייך הנאות לתמונה מומלצת, ותהיתי האם יש לך רעיון לתמונה לכבוד יום האשה הבינלאומי שחל ממש ממש ממש בקרוב? תודה • ♀♂ • קלאו • שיחה • 23:16, 2 במרץ 2013 (IST)
קלאו, יש מעומדות רבות, אפילו בסטודיו שלי ... בהכנה, אבל הזמן דוחק יעל 12:29, 4 במרץ 2013 (IST)
- תודה, מפאת קוצר הזמן ננסה שנה הבאה. • ♀♂ • קלאו • שיחה • 14:44, 4 במרץ 2013 (IST)
קצרמר המדאן
[עריכת קוד מקור]תודה רבה יעל על הערך ועל ההיענות המהירה. בכבוד רב, דוד --David.r.1929 - שיחה 16:34, 4 במרץ 2013 (IST)
- בשמחה! וזו ההזדמנות לומר לך ברוך הבא אישי יעל 16:39, 4 במרץ 2013 (IST)
- תודה רבה, דוד --David.r.1929 - שיחה 03:46, 6 במרץ 2013 (IST)
רחוב היהודים
[עריכת קוד מקור]ליעל שלום
כתבתי הצעה בדף השיחה של רחוב היהודים. קיוויתי שתראי ותתיחסי. 84.109.12.170 18:19, 4 במרץ 2013 (IST)
- הצעתך התקבלה יעל 13:03, 5 במרץ 2013 (IST)
איומים והטרדות מחוץ לוויקיפדיה
[עריכת קוד מקור]שלום יעל, פתחתי דיון בעניינך בדף הבירורים. בברכה, אמנון שביט • שיחה 13:28, 9 במרץ 2013 (IST)
הודעה
[עריכת קוד מקור]שלום חברים וחברות,
אני מודיעה בזאת שאני פורשת מהוויקיפדיה.
היו שלום,
יעל (שיחה) 17:57, 10 במרץ 2013 (IST)
- היי יעל. מבקש ממך לחזור בך מפרישתך. אין סיבה שתפרשי. הכל פתיר. יש לך הרבה ידע, את ד"ר, מקומך בוודאי בוויקיפדיה בכתיבת ערכים. כל השאר אפשר לפתור, לתקן, ללבן - זה לא בשמיים. בתודה ובכבוד רב, דוד--David.r.1929 - שיחה 01:06, 11 במרץ 2013 (IST)
- הי יעל, הצטערתי מאוד לשמוע על העזיבה/חסימה. לא הבנתי בדיוק מה הפרטים, אבל כך או כך, אני מצטער שזה נגמר ככה, ובטוח שכתיבתך ותרומתך יחסרו מאוד בויקיפדיה. בלנק - שיחה 23:40, 23 במרץ 2013 (IST)
בקשה
[עריכת קוד מקור]שלום יעל,
אני מבקש שמעתה ואילך, כל תקשורת בינינו תהיה אך ורק מעל דפי ויקיפדיה. את יכולה כמובן לצטט כל דבר שכתבתי במדיום אחר. בברכה, אמנון שביט • שיחה 16:14, 11 במרץ 2013 (IST)
- שלום אמנון, מוטב שלא תוסיף יותר שמן למדורה. היה מה שהיה ויכולת גם לא לעשות מזה עניין ובפרט כאשר הדברים קרו ביום שישי, ביום האישה הבינלאומי. רוצה להגיד לך ש"הרעשים" האלה מאוד לא נוחים ליעל גם כן. יש דרך ללבן את הדברים מאחורי הקלעים. בברכה, דוד --David.r.1929 - שיחה 00:21, 12 במרץ 2013 (IST)
Text is available under the CC BY-SA 4.0 license; additional terms may apply.
Images, videos and audio are available under their respective licenses.