שיחת תבנית:עץ משפחת קרליבך
סטטוס העבודה בראשית העץ
[עריכת קוד מקור]מועבר מתוך הדף עצמו שהיה בפנים והוסר משם שלא יפריע:
מספר | שם | סטטוס עבודה | בן זוג | סטטוס בן זוג |
---|---|---|---|---|
דור ראשון | ||||
1 | אלכסנדר זוסמן אדלר | בתוך העץ | חנה פישל יואל | בתוך העץ |
דור שני | ||||
1.2 | אסתר (אדלר) קרליבך | בתוך העץ | שלמה קרליבך (ליבק) | בתוך העץ |
דור שלישי | ||||
1.2.2 | עמנואל קרליבך | בתוך העץ | מינה יואל | בתוך העץ |
1.2.3 | שמשון קרליבך | בתוך העץ | ||
1.2.4 | בלה (קרליבך) רוזנק | בתוך העץ | מרדכי יהודה (לאופולד) רוזנק | בתוך העץ |
1.2.5 | אפרים קרליבך | בתוך העץ | ||
1.2.6 | שרה (קרליבך) שטרן | בתוך העץ | משה מוריץ שטרן | בתוך העץ |
1.2.8 | יוסף צבי קרליבך | בתוך העץ | ||
1.2.9 | צילי (קרליבך) נויהאוז | בתוך העץ | ליאופולד נויהאוז | בתוך העץ |
1.2.11 | מרים (קרליבך) כהן | בתוך העץ | וילהלם זאב (וילי) כהן | בתוך העץ |
1.2.12 | הרטוויג נפתלי קרליבך | בתוך העץ | ||
דור רביעי | ||||
1.2.4.1 | יצחק צבי (איגנאץ) רוזנק | בתוך העץ | ||
1.2.5.1 | עזריאל קרליבך | בתוך העץ | ||
1.2.8.1 | פליקס קרליבך | בתוך העץ | ||
1.2.8.3 | מרים גיליס-קרליבך | בתוך העץ | ||
1.2.8.4 | יוליוס קרליבך | בתוך העץ | ||
1.2.11.1 | חיים כהן | בתוך העץ | ||
1.2.11.2 | אלכסנדר כהן | בתוך העץ | ||
1.2.11.3 | ליאו כהן | בתוך העץ | ||
1.2.11.4 | שלמה כהן-אברבנאל | בתוך העץ | ||
1.2.12.3 | שלמה קרליבך | בתוך העץ | ||
דור חמישי | ||||
1.2.4.1.2 | מיכאל רוזנק | בתוך העץ | ||
1.2.8.1.6 | שלמה קרליבך (משגיח) | בתוך העץ | ||
1.2.11.2.1 | ידידיה כהן | בתוך העץ | ||
1.2.11.2.2 | יצחק אורי כהן | בתוך העץ | ליביה קהתי | בתוך העץ |
1.2.11.3.2 | אריאל כהן | בתוך העץ | ||
1.2.12.3.1 | נשמה קרליבך | בתוך העץ | ||
דור שישי | ||||
1.2.4.1.2.3 | אבינועם רוזנק | בתוך העץ | ||
1.2.11.2.1.4 | נועה (כהן) לאו | בתוך העץ | בני לאו | בתוך העץ |
1.2.11.2.2.3 | ברוריה (כהן) פירון | בתוך העץ | שי פירון | בתוך העץ |
― הועבר מהדף שיחת משתמש:שמזן
משפחת קרליבך
[עריכת קוד מקור]שלום. מה דעתך על יצירת עץ משפחה למשפחת קרליבך, ראיתי שאתה מוסיף עליהם עליהם בזמן האחרון. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ב באב ה'תשע"ו • 14:18, 26 באוגוסט 2016 (IDT)
- היי. אני חושב שזה רעיון טוב, ואשמח להיעזר בך לשם כך (ראיתי שאתה עוסק בנושא תבניות עצי המשפחה). שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 14:53, 26 באוגוסט 2016 (IDT)
- זה בדיוק מה שהיתכוונתי. אני צריך איזשהוא תרשים או טבלה כדי לעשות את זה. תוכל להכין אותה? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ב באב ה'תשע"ו • 14:56, 26 באוגוסט 2016 (IDT)
- אנסה בל"נ אחרי שבת. אני לא חושב שיהיה לי זמן היום. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 15:04, 26 באוגוסט 2016 (IDT)
- אין צורך למהר. גם אני ככל הנראה לא יעבוד על זה עד אחרי שבת גם אם זה היה מוכן לעבודה עכשיו. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ב באב ה'תשע"ו • 16:16, 26 באוגוסט 2016 (IDT)
- זאב קטן, זו משפחה גדולה מאוד. יש צורך בכל בני המשפחה, או שאפשר להסתפק בבעלי החשיבות האנציקלופדית? שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 10:25, 28 באוגוסט 2016 (IDT)
- לפי מה שזכור לי אין צורך בכל המשפחה. אפשר להסתפק בבעלי החשיבות ואלה שמקשרים ביניהם. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ד באב ה'תשע"ו • 11:48, 28 באוגוסט 2016 (IDT)
- זאב קטן, אני מצטער על העיכוב. זכור לי שיש ברשותי ספר על בני משפחת קרליבך, שמכיל עץ משפחה, וכעת איני מוצא אותו. אם לא אמצא אנסה ליצור כזה בעצמי. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 18:45, 29 באוגוסט 2016 (IDT)
- ברשותי הספר. לצלם הדפים המתאימים? ShiR • שיח • 20:30, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- זאב קטן, אני מצטער על העיכוב. זכור לי שיש ברשותי ספר על בני משפחת קרליבך, שמכיל עץ משפחה, וכעת איני מוצא אותו. אם לא אמצא אנסה ליצור כזה בעצמי. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 18:45, 29 באוגוסט 2016 (IDT)
- לפי מה שזכור לי אין צורך בכל המשפחה. אפשר להסתפק בבעלי החשיבות ואלה שמקשרים ביניהם. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ד באב ה'תשע"ו • 11:48, 28 באוגוסט 2016 (IDT)
- זאב קטן, זו משפחה גדולה מאוד. יש צורך בכל בני המשפחה, או שאפשר להסתפק בבעלי החשיבות האנציקלופדית? שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 10:25, 28 באוגוסט 2016 (IDT)
- זה בדיוק מה שהיתכוונתי. אני צריך איזשהוא תרשים או טבלה כדי לעשות את זה. תוכל להכין אותה? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ב באב ה'תשע"ו • 14:56, 26 באוגוסט 2016 (IDT)
אשמח. מצאתי ספר ובו עץ משפחה, אך זכור לי שיש ספר עם עץ יותר מפורט. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 20:34, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- העץ מפורט מאוד... יש לי לפי מספרים, ואשתדל לכתוב כאן את כולם. ShiR • שיח • 20:49, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- אלכסנדר זוסמן אדלר - 1, מרים גיליס-קרליבך - 1.2.8.3, הרטוויג נפתלי קרליבך - 1.2.12, יוסף צבי קרליבך - 1.2.8, וכן הלאה, בצורה הזאת. מקובל? ShiR • שיח • 21:00, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- קצת קשה לי להבין ככה. תוכל אולי לצלם את עצי המשפחה ולשלוח לי למייל? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 21:04, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- אלו כמעט 30 עמודים שקל מאוד להיאבד בהם. אני ממשיך: יוליוס קרליבך - 1.2.8.4, חיים כהן - 1.2.11.1, ידידיה כהן - 1.2.11.2.1, שלמה כהן-אברבנאל - 1.2.11.4, שלמה קרליבך - 1.2.12.3, נשמה קרליבך - 1.2.12.3.1. ShiR • שיח • 21:12, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- זאב קטן, ראה תמונה. לא תוכל להשיג מידע בקלות יותר מהמספרים. ShiR • שיח • 21:19, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- צודק. תוכל בבקשה להסביר לי קצת על כל המספרים? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 21:24, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- זאב קטן, ראה תמונה. לא תוכל להשיג מידע בקלות יותר מהמספרים. ShiR • שיח • 21:19, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- אלו כמעט 30 עמודים שקל מאוד להיאבד בהם. אני ממשיך: יוליוס קרליבך - 1.2.8.4, חיים כהן - 1.2.11.1, ידידיה כהן - 1.2.11.2.1, שלמה כהן-אברבנאל - 1.2.11.4, שלמה קרליבך - 1.2.12.3, נשמה קרליבך - 1.2.12.3.1. ShiR • שיח • 21:12, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- קצת קשה לי להבין ככה. תוכל אולי לצלם את עצי המשפחה ולשלוח לי למייל? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 21:04, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- אלכסנדר זוסמן אדלר - 1, מרים גיליס-קרליבך - 1.2.8.3, הרטוויג נפתלי קרליבך - 1.2.12, יוסף צבי קרליבך - 1.2.8, וכן הלאה, בצורה הזאת. מקובל? ShiR • שיח • 21:00, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- העץ מפורט מאוד... יש לי לפי מספרים, ואשתדל לכתוב כאן את כולם. ShiR • שיח • 20:49, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- וואו! את הספר הזה אין לי. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 21:54, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- כל מספר מייצג דור. ידידיה כהן, למשל, הוא דור חמישי לאלכסנדר זוסמן אדלר, דרך בתו השנייה, בתה ה-11 ובנה השני. המספר שלי, נניח, הוא 1.2.11.2.1.5.4. ShiR • שיח • 22:04, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- אוקיי הבנתי. שאני אשב מול מחשב אפתח טיוטה בה אתחיל ליצור את עץ המשפחה. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 22:16, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- יצרתי את טיוטה:תבנית:עץ משפחת קרליבך. אתה יכול להמשיך את הרשימה שם. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 22:32, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- אוקיי הבנתי. שאני אשב מול מחשב אפתח טיוטה בה אתחיל ליצור את עץ המשפחה. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 22:16, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- כל מספר מייצג דור. ידידיה כהן, למשל, הוא דור חמישי לאלכסנדר זוסמן אדלר, דרך בתו השנייה, בתה ה-11 ובנה השני. המספר שלי, נניח, הוא 1.2.11.2.1.5.4. ShiR • שיח • 22:04, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
― סוף העברה
בני זוג
[עריכת קוד מקור]להכניס את כל בני הזוג? או רק את אלו שאין ערך אך נצרכים? ShiR • שיח • 23:16, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- לפי דעתי רק אלה בעלי החשיבות (זה לאו דווקא אומר שיש להם ערך, אך אם יש להם ערך הם בעלי חשיבות). דרך אגב, בדף בודד זה היו לי יותר התנגשויות עריכה מכל דף אחר. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 23:20, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- ועוד הערה קטנה, אתה יכול להשתמש בעורך החזותי כדי לערוך את הטבלה, זה ממש פשוט ונוח בו. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 23:20, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- טוב, בסוף זה עבד. הטבלה נראית לי גמורה. אפשר אפילו לעשות חיבור עם העץ של משפחת לאו עכשיו ShiR • שיח • 23:24, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- רעיון מעניין. שמזן מה דעתך על הרשימה? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 23:31, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- סיימתי להכין את עץ המשפחה. עכשיו השאלה היא האם אנחנו רוצים להוסיף עוד מישהוא/לחבר למשפחת לאו? אם לא אז אפשר להתחיל להוריד את המספרים ולשים במקומם תיאור קצר. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ז באב ה'תשע"ו • 00:14, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- יש צורך בעוד כמה אישים. אחד מבניו של שמשון קרליבך, בנקאי ובנו של שלמה קרליבך (ליבק), היה פליקס קרליבך (אנ'). אני מתכוון לכתוב עליו ערך בזמן הקרוב. כמו כן, יש צורך בערך על שלמה קרליבך (משגיח) (אנ') - בנו של הרב יוסף צבי קרליבך. יש להוסיפם לעץ. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 08:19, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- וכן: לאופולד נויהאוס (גר'), רבה של פרנקפורט, בעלה של הבת צילי; אפשר גם, דרך משה קרליבך, לקשר לבנימין ביינוש פינקל ולמשה סולובייצ'יק (ציריך). שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 08:23, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- לשלמה קרליבך היה אח, נתן, שהקים את הענף הפרנקפורטי של המשפחה. נכדו היה אמיל קרליבך (אנ'), עיתונאי חשוב בגרמניה. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 08:48, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- סיימתי להכין את עץ המשפחה. עכשיו השאלה היא האם אנחנו רוצים להוסיף עוד מישהוא/לחבר למשפחת לאו? אם לא אז אפשר להתחיל להוריד את המספרים ולשים במקומם תיאור קצר. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ז באב ה'תשע"ו • 00:14, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- רעיון מעניין. שמזן מה דעתך על הרשימה? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 23:31, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- טוב, בסוף זה עבד. הטבלה נראית לי גמורה. אפשר אפילו לעשות חיבור עם העץ של משפחת לאו עכשיו ShiR • שיח • 23:24, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
- ועוד הערה קטנה, אתה יכול להשתמש בעורך החזותי כדי לערוך את הטבלה, זה ממש פשוט ונוח בו. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ו • 23:20, 30 באוגוסט 2016 (IDT)
ולדעתי, יש להוסיף בנות זוג אם הן מקשרות בין דורות. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 08:27, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- את נתן לא מצאתי בספר היוחסין, למרות שחיפשתי. לגבי אלו שהזכרת, הם רק בקשרי חותנות ולא נשואים לצאצא ישיר. ShiR • שיח • 10:20, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- ליאופול נויהאוז לא היה בעלה של צילי? ShiR • שיח • 10:24, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- כך זה גם לפי העברית (בערך על סלומון) וגם לפי הגרמנית (בערך עליו). הספר לר מולי אז איני יכול לראות, אך אני סומך על מקורות אלו ShiR • שיח • 10:27, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- לא הבנתי. גם אני וגם אתה כתבנו שהוא בעלה של צילי. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 11:09, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- ואגב, יש להסיר את הקישור מווילי. לא זכאי לערך. ואת פליקס קרליבך יש להוסיף – קשר ישיר למדי. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 11:12, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- שמזן. תוכל בבקשה להוסיף לטבלה את האנשים שציינת למעלה? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ז באב ה'תשע"ו • 23:47, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- אני לא יודע אם לווילי לא היתה חשיבות, כיוון שהציל את כולם, ועוד. אני קראתי בדבריך "בעלה של הבת של צילי" במקום "של הבת צילי"... ShiR • שיח • 23:51, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- שמזן. תוכל בבקשה להוסיף לטבלה את האנשים שציינת למעלה? בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ז באב ה'תשע"ו • 23:47, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- כך זה גם לפי העברית (בערך על סלומון) וגם לפי הגרמנית (בערך עליו). הספר לר מולי אז איני יכול לראות, אך אני סומך על מקורות אלו ShiR • שיח • 10:27, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
- ליאופול נויהאוז לא היה בעלה של צילי? ShiR • שיח • 10:24, 31 באוגוסט 2016 (IDT)
בזמן הקרוב אקבל את הספר, ואז אעשה זאת (גם באמצעות מספרים וכדו'), אם שיר לא יקדים אותי. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 07:28, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- אכן הקדמתי אותך... רק שאני לא יודע איך להכניס עץ, רק לרשימה... אוליזאב יוכל. ShiR • שיח • 09:36, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- אצלי זה כבר חורג מגבולות הדף יש אפשרות לסדר לפי גיל (1.2.2 לפני 1.2.3 וכן הלאה...)? ShiR • שיח • 12:06, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- אם אתם רוצים אני יכול לסדר את זה ככה שזה לא יחרוג מגבולות הדף (לפחות בדף שאני רואה). לגבי הגילאים יש אפשרות אבל אני אעשה את זה יותר מאוחר. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ח באב ה'תשע"ו • 12:08, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- בכל מקרה שְכּוֹיֵיח!, עבודה מעולה! ShiR • שיח • 12:10, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- אכן, כל הכבוד ויישר כוח. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 15:04, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- בכל מקרה שְכּוֹיֵיח!, עבודה מעולה! ShiR • שיח • 12:10, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- אם אתם רוצים אני יכול לסדר את זה ככה שזה לא יחרוג מגבולות הדף (לפחות בדף שאני רואה). לגבי הגילאים יש אפשרות אבל אני אעשה את זה יותר מאוחר. בברכה, זאב קטן • שיחה • כ"ח באב ה'תשע"ו • 12:08, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- אצלי זה כבר חורג מגבולות הדף יש אפשרות לסדר לפי גיל (1.2.2 לפני 1.2.3 וכן הלאה...)? ShiR • שיח • 12:06, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- שיר, נראה לי שטעית במספרו של שלמה קרליבך (משגיח). הוא היה בנו של יוסף צבי קרליבך, לא של פליקס קרליבך. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 15:44, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- אכן, דורש תיקון ShiR • שיח • 16:23, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
- @Shirxd ו־שמזן: אני סיימתי לעבוד על העץ משפחה. צריך להוסיף עוד מישהוא? לשנות משהוא? בברכה, זאב קטן • שיחה • ה' באלול ה'תשע"ו • 00:39, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- אני חושב שהעץ כבר מוכן. אם יהיה צורך להוסיף אישים נוספים אכתוב לך בהמשך. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 09:51, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- זאב קטן, אני מוסיף אישיות כעת. בבקשה הוסיפו לתבנית. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 18:25, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- אני אוסיף אותם בהמשך הערב כשאהיה מול מחשב. בברכה, זאב קטן • שיחה • ה' באלול ה'תשע"ו • 19:27, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- אוקיי. שים לב שהוספתי כמה אישים – כל מי שאין עליו תוכן בתיבת "סטטוס". שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 19:48, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- שמזן, הוספתי את האישים. בנוסף הורדתי את המספרים מהעץ. כדי להוסיף מתחת לכל איש תאור קצר כמו שמופיע בתבנית:עץ משפחת דיין. בברכה, זאב קטן • שיחה • ה' באלול ה'תשע"ו • 22:07, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- אוסיף תיאור. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 08:25, 9 בספטמבר 2016 (IDT)
- שמזן, הוספתי את האישים. בנוסף הורדתי את המספרים מהעץ. כדי להוסיף מתחת לכל איש תאור קצר כמו שמופיע בתבנית:עץ משפחת דיין. בברכה, זאב קטן • שיחה • ה' באלול ה'תשע"ו • 22:07, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- אוקיי. שים לב שהוספתי כמה אישים – כל מי שאין עליו תוכן בתיבת "סטטוס". שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 19:48, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- אני אוסיף אותם בהמשך הערב כשאהיה מול מחשב. בברכה, זאב קטן • שיחה • ה' באלול ה'תשע"ו • 19:27, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- זאב קטן, אני מוסיף אישיות כעת. בבקשה הוסיפו לתבנית. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 18:25, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- אני חושב שהעץ כבר מוכן. אם יהיה צורך להוסיף אישים נוספים אכתוב לך בהמשך. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 09:51, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- @Shirxd ו־שמזן: אני סיימתי לעבוד על העץ משפחה. צריך להוסיף עוד מישהוא? לשנות משהוא? בברכה, זאב קטן • שיחה • ה' באלול ה'תשע"ו • 00:39, 8 בספטמבר 2016 (IDT)
- אכן, דורש תיקון ShiR • שיח • 16:23, 1 בספטמבר 2016 (IDT)
טעות בעץ
[עריכת קוד מקור]זאב קטן, יש בעץ טעות... ראה שיחה:עמנואל קרליבך#עץ משפחה פליקס בן יוסף צבי. פליקס, שמוצג כבנו של הרב יוסף צבי, היה בכלל בנו של שמשון, אח אחר של הרב יוסף קרליבך מהמבורג. ושלמה קרליבך (משגיח), שמוצג כנכדו של הרב יוסף צבי, היה בכלל בנו. לתיקונך. שמזן#שיחה • ערכי בראבו • 12:26, 11 באפריל 2019 (IDT)
- זאב קטן, אני חושש לנסות לעשות זאת בעצמי. אתה פנוי בימים אלו לעשות זאת? אולי בורה בורה יודע ויכול? שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 23:30, 20 ביולי 2021 (IDT)
- זאב בחופשה ארוכה אבל גם משתמש:אבגד שד בעצי משפחה. תוכל לתקן? בורה בורה - שיחה 23:40, 20 ביולי 2021 (IDT)
- כן, מסיבות משמחות אני טיפה עסוק בזמן האחרון. מקווה שבעתיד יהיה לי יותר זמן ואוכל לחזור לערוך. בברכה, זאב קטן • שיחה • י"ב באב ה'תשפ"א • 23:36, 21 ביולי 2021 (IDT)
- זאב בחופשה ארוכה אבל גם משתמש:אבגד שד בעצי משפחה. תוכל לתקן? בורה בורה - שיחה 23:40, 20 ביולי 2021 (IDT)
- בוצע נא לעבור אחרי תודה אבגד - שיחה 01:33, 3 באוגוסט 2021 (IDT)
סדר בעץ
[עריכת קוד מקור]אני עובר כעת על העץ לעשות כפי המקובל פלוס שיהיה ברור מסודר ויפה ולנצל המקום בצורה מיטבית תיקנית וטובה לעין. הסרתי ברשותכם כעת את: זה היות שהיה להם 12 ילדים והעץ מזכרים המפורסמים שיש להם ערכים בויקיפדיה או שיש לצאצאיהם ערכים. ובמקרה הזה אין את שני הקריטריונים וזה מפריע לסדר שאני כעת עושה. אבגד - שיחה 04:33, 3 באוגוסט 2021 (IDT)
- וכן בת זו:
הנה אבגד - שיחה 04:36, 3 באוגוסט 2021 (IDT)- תודה על כל הסדר בעץ. חבל שהסרת את הרב נויהאוס (יש עליו ערך, רק לא בעברית, (גר')). שים לב שיש עדיין עוד כמה אנשים שמופיעים פעמיים עם שלושה סוגריים מסולסלים (({כך))}. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 11:47, 4 באוגוסט 2021 (IDT)
- כן אני באמצע עבודה אבגד - שיחה 16:37, 4 באוגוסט 2021 (IDT)
- הרב נויהאוז הוחזר כי יש עליו ערך בויקיפדיה הגרמנית כפי שהזכרת. אבגד - שיחה 04:38, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- סיימתי כעת העבודה על העץ. סודרו כולם כל אחד לפי סדר הדורות. כך שיובן מי ובאיזה דור. לפני כן היה בלאגן. כמו כן סודר מעוד כמה בחינות.
הוסרו שתי שמות שלא היה להם שום ערכים בשום מקום ולאחר חיפוש באינטרנט כמעט ולא מצאתי אודותם אם בכלל. והם מינה אשתו של עמנואל קרליבך. וכן את שלמה קרליבך 'המשגיח'.
כמו כן הוספתי אדם אחד וזה אליהו חיים קרליבך, האח התאום של שלמה כי יש לו ערך באחד הויקפדיות האחרות וזה מצויין. יש לציין שגם אשתו של אליהו חיים - הדסה יש לה ערך בויקפדיות אחרות אך לא היה מקום, אז שמתי אותה בהערה על בעלה עם קישור לערך בויקיפדיה הזרה.
אשמח לשמוע דעתכם על העבודה. מקווה שעזרתי. בטח ובטח באם יש טעויות נא להעיר. אשמח ששמזן יעבור על העבודה תודה רבה אבגד - שיחה 04:43, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- סיימתי כעת העבודה על העץ. סודרו כולם כל אחד לפי סדר הדורות. כך שיובן מי ובאיזה דור. לפני כן היה בלאגן. כמו כן סודר מעוד כמה בחינות.
- הרב נויהאוז הוחזר כי יש עליו ערך בויקיפדיה הגרמנית כפי שהזכרת. אבגד - שיחה 04:38, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- תגובה מישהו? אבגד - שיחה 21:33, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- היי, מתנצל. לא קיבלתי את התיוג עד עכשיו. תודה רבה על כל העבודה! איזה כיף לראות את העץ המסודר והקומפקטי. לא ראיתי טעויות ממעבר מהיר על העץ. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 21:42, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- אבגד, עכשיו גיליתי שלבנו הבכור של הרב שלמה קרליבך מליבק, הבנקאי אלכסנדר קרליבך, היה בן בשם ג'וליוס קרליבך (גר') שהיה סוחר אמנות ואתנולוג. אולי אפשר להכניסו לעץ. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 22:49, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- תודה. אנסה אבגד - שיחה 23:37, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- בוצע אם כי יצא עוד שורה לשמאל. אבל אין דרך אחרת. נראה לי בסדר. לא? אבגד - שיחה 23:52, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- תודה. אנסה אבגד - שיחה 23:37, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- אבגד, עכשיו גיליתי שלבנו הבכור של הרב שלמה קרליבך מליבק, הבנקאי אלכסנדר קרליבך, היה בן בשם ג'וליוס קרליבך (גר') שהיה סוחר אמנות ואתנולוג. אולי אפשר להכניסו לעץ. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 22:49, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- היי, מתנצל. לא קיבלתי את התיוג עד עכשיו. תודה רבה על כל העבודה! איזה כיף לראות את העץ המסודר והקומפקטי. לא ראיתי טעויות ממעבר מהיר על העץ. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 21:42, 5 באוגוסט 2021 (IDT)
- אשמח אם תציץ מי אלו שאין להם עברית [1] אבגד - שיחה 00:30, 6 באוגוסט 2021 (IDT)
- עברתי שם על השמות ואין ערכים. רק למישהו אחד. שלא נראה לי קשור פה ישיר אבל מעניין מיהו אם תוכל לעיין: פריט Q105024 בוויקינתונים וישיר לערכים: (אנ'), (גר'), ועוד אחד שלא מצאתי את התבנית לקשר: اميل كارليباتش - הנה. אבגד - שיחה 00:58, 6 באוגוסט 2021 (IDT)
- תודה, לא הכרתי את אמיל קרליבך, עיתונאי, סופר ופוליטיקאי שהתנגד לנאצים ונספה בשואה. הוא אכן לא קשור ישירות; הוא מענף אחר של קרליבך - סבו נתן היה אחיו של הרב שלמה קרליבך (ליבק). אגב, לדעתי בתעתיק לערבית מצרית של שמו נפלה טעות - הם קראו את ה-ch שבשם המשפחה שלו כמו שהצירוף הזה נהגה באנגלית, צ' (تش), ולא כמו שהוא נהגה בגרמנית - כ (خ). Eldad, אני צודק? שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 09:00, 6 באוגוסט 2021 (IDT)
- צודק לגמרי. בעצם, במחשבה שנייה, לא בהכרח. יש כאן סבירות שהם הניחו שצריך לתעתק מגרמנית בתור ש' ולא בתוך ח', כמו אצלנו, גרטכן לעומת גרטשן, וייתכן גם שתיעתקו מצרפתית, שהרי בצרפתית ch זה ש'. בכל מקרה, שגו בבחירת התעתיק הנכון, זה ברור. אלדד • שיחה 09:22, 6 באוגוסט 2021 (IDT)
- תודה, לא הכרתי את אמיל קרליבך, עיתונאי, סופר ופוליטיקאי שהתנגד לנאצים ונספה בשואה. הוא אכן לא קשור ישירות; הוא מענף אחר של קרליבך - סבו נתן היה אחיו של הרב שלמה קרליבך (ליבק). אגב, לדעתי בתעתיק לערבית מצרית של שמו נפלה טעות - הם קראו את ה-ch שבשם המשפחה שלו כמו שהצירוף הזה נהגה באנגלית, צ' (تش), ולא כמו שהוא נהגה בגרמנית - כ (خ). Eldad, אני צודק? שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 09:00, 6 באוגוסט 2021 (IDT)
- עברתי שם על השמות ואין ערכים. רק למישהו אחד. שלא נראה לי קשור פה ישיר אבל מעניין מיהו אם תוכל לעיין: פריט Q105024 בוויקינתונים וישיר לערכים: (אנ'), (גר'), ועוד אחד שלא מצאתי את התבנית לקשר: اميل كارليباتش - הנה. אבגד - שיחה 00:58, 6 באוגוסט 2021 (IDT)
- מה שם אביו. אולי כן יש מקום להכניס אבגד - שיחה 16:25, 8 באוגוסט 2021 (IDT)
Text is available under the CC BY-SA 4.0 license; additional terms may apply.
Images, videos and audio are available under their respective licenses.