שיחת משתמש:Damzow/פבר' 10
דף זה הוא ארכיון של שיחת משתמש:Damzow. נא לא להוסיף הערות ונקודות בדף זה אלא בדף השיחה הרגיל. תודה מראש.
הארכיונים שלי | |
2008: אוג' - ספט', אוק', נוב', דצמ' |
לא מתאים
[עריכת קוד מקור]ככה נראה לי. 132.77.4.129 19:18, 31 בינואר 2010 (IST)
- סבבה, אבל למה לא מהחשבון? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 21:25, 31 בינואר 2010 (IST)
- בפקולטה למחשבים יש מספיק אנשים שמאזינים לרשת. מאיזושהי סיבה הסיסמה עוברת בצורה לא מוצפנת. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 21:59, 31 בינואר 2010 (IST)
- הא? זה באג כלשהו? לא צריך לתקן את זה? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:00, 31 בינואר 2010 (IST)
- זה לא באג. ככה זה. לא מבין למה ולא היה לי כח לברר. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 22:06, 31 בינואר 2010 (IST)
- זהו? נסתפק ב"ככה זה"? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:07, 31 בינואר 2010 (IST)
- אני כבר הסתפקתי. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 22:20, 31 בינואר 2010 (IST)
- זהו? נסתפק ב"ככה זה"? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:07, 31 בינואר 2010 (IST)
- זה לא באג. ככה זה. לא מבין למה ולא היה לי כח לברר. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 22:06, 31 בינואר 2010 (IST)
- הא? זה באג כלשהו? לא צריך לתקן את זה? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:00, 31 בינואר 2010 (IST)
- בפקולטה למחשבים יש מספיק אנשים שמאזינים לרשת. מאיזושהי סיבה הסיסמה עוברת בצורה לא מוצפנת. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 21:59, 31 בינואר 2010 (IST)
עוד לא
[עריכת קוד מקור]רגע... מה החיפזון? חכה עם ההצעה הזאת. תן למיזם להתגבש ולקבל צורה באופן סופי. אני יודע שקשה לך לדחות סיפוקים, אבל רק עכשיו נתנו אור ירוק לשני פורטלים חדשים. שווייה שווייה. Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • י"ז בשבט ה'תש"ע • 22:12, 31 בינואר 2010 (IST)
- יש לי רעיונות מטורפים לגבי זה. אם אני לא אתחיל עכשיו - זה יתמסמס לי • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:13, 31 בינואר 2010 (IST)
- ואו בן-אדם! תעצור לרגע! זה כבר לא בריא! בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ז בשבט ה'תש"ע • 22:26, 31 בינואר 2010 (IST)
- אני צריך לשים הודעת אזהרה "כל הנכנס למרחב משתמש זה עושה זאת על אחריותו האישית בלבד" • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:29, 31 בינואר 2010 (IST)
- כדאי... אילו רעיונות לדוגמה יש לך? אני סקרן לשמוע... בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ז בשבט ה'תש"ע • 08:01, 1 בפברואר 2010 (IST)
- תתאזר בסבלנות, אני עוד עובד על זה • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 09:05, 1 בפברואר 2010 (IST)
- אפשר רמז? בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ט בשבט ה'תש"ע • 22:20, 2 בפברואר 2010 (IST)
- עוד לא, סיימתי את הפרוייקט של טוקיוני, אסיים בימים הקרובים הבטחה לאיתן ולאחר מכן אפשיל שרוולים ואכנס במרץ לפורטל • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:22, 2 בפברואר 2010 (IST)
- אוקיי אתאזר בסבלנות... אפילו לא רמז קטנטן? בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ט בשבט ה'תש"ע • 22:34, 2 בפברואר 2010 (IST)
- לא! • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:35, 2 בפברואר 2010 (IST)
- אוף! בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ט בשבט ה'תש"ע • 22:39, 2 בפברואר 2010 (IST)
- לא! • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:35, 2 בפברואר 2010 (IST)
- אוקיי אתאזר בסבלנות... אפילו לא רמז קטנטן? בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ט בשבט ה'תש"ע • 22:34, 2 בפברואר 2010 (IST)
- עוד לא, סיימתי את הפרוייקט של טוקיוני, אסיים בימים הקרובים הבטחה לאיתן ולאחר מכן אפשיל שרוולים ואכנס במרץ לפורטל • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:22, 2 בפברואר 2010 (IST)
- אפשר רמז? בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ט בשבט ה'תש"ע • 22:20, 2 בפברואר 2010 (IST)
- תתאזר בסבלנות, אני עוד עובד על זה • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 09:05, 1 בפברואר 2010 (IST)
- כדאי... אילו רעיונות לדוגמה יש לך? אני סקרן לשמוע... בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ז בשבט ה'תש"ע • 08:01, 1 בפברואר 2010 (IST)
- אני צריך לשים הודעת אזהרה "כל הנכנס למרחב משתמש זה עושה זאת על אחריותו האישית בלבד" • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:29, 31 בינואר 2010 (IST)
- ואו בן-אדם! תעצור לרגע! זה כבר לא בריא! בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • י"ז בשבט ה'תש"ע • 22:26, 31 בינואר 2010 (IST)
הרשאות בדוקי עריכה
[עריכת קוד מקור]שלום עודד. אני לא מסכים עם סימון מיכאלי כ"בדוק עריכה אוטומטית", על אף שאין ספק שיש לו תרומה לוויקיפדיה. היסטוריית החסימות והאזהרות שלו נובעת בין השאר גם מעריכות בעייתיות במרחב הערכים ומרחבים משיקים ויש לנטר את פעילותו. כשהחל הפיילוט הוא קיבל את ההרשאות ולבקשתי כבר אז הוסרו. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! 12:24, 1 בפברואר 2010 (IST)
- וראה שיחת משתמש:נינצ'ה#הרשאות. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! 12:25, 1 בפברואר 2010 (IST)
- אהלן זהר,
ביטלתי את הסימון. ראוי היה להשאיר תקציר ברור יותר בהסרת ההרשאות הקודמת, אבל הטרוניה הזאת היא לא לכיוונך • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 12:35, 1 בפברואר 2010 (IST) - תודה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! 12:40, 1 בפברואר 2010 (IST)
- אהלן זהר,
שלום שלום
[עריכת קוד מקור]רציתי לדעת מה מצב הכתבה על המכללה שרציתי להכניס - לא ענו לי לשאלתי ואינני יודע אם אני יכול להכניס אותה --חוּמי - שיחה 16:48, 1 בפברואר 2010 (IST)
- שלום לך חומי,
ראה, ללא כל רצון לפגוע בך או במכללה, לדעתי אין בה חשיבות אנציקלופדית (ראה גם בויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה). להשוות את המכללה הזאת, שאני בטוח שהיא חשובה בקרב בוגריה, לאוניברסיטה זה קצת כמו להשוות את שביל עיזים לאוטוסטרדה (אני מקווה שאתה מבין את כוונתי, זה לא נכתב בזילזול) עצתי אליך - עזוב את הערך על המכללה לעת עתה ונסה לכתוב על נושא אחר (אם אתה בקיא בנושאי המחשב ישנם מספר ערכים שישמחו ליד אוהבת ומבינה). עוד כמה זמן, לאחר פעילות בויקיפדיה, תוכל לראות (אני מקווה) שאני צודק בהגיגי על חוסר החשיבות • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 17:03, 1 בפברואר 2010 (IST)
- תודה על התגובה, תאמר לי האם אתה חושב שלגואל רצון או לבתי ספר? יש חשיבות גדולה יותר מאשר למכללות אפילו אם אינם אקדמאיות - הרי לא מדובר על סתם מוסד, מדובר במוסד שעובד באישור משרד התמ"ת לומדים בו מאות אנשים והוא קיים כבר כמה עשורים?
--חוּמי - שיחה 21:31, 1 בפברואר 2010 (IST)
- אוי, אתה נוגע בנקודה רגישה של ההבדל בין המחקנים והמכלילנים... לא יודע לענות לך על רגל אחת, לגבי רצון אני לא חושב שיש לו מקום, אבל יש כאלה שכן חושבים, לגבי בתי הספר, זה תלוי בגורמים רבים ומגוונים, בתי ספר כגימנסיה הרצליה או בית הספר החקלאי כדורי אין ספר שיש להם חשיבות, אבל תיכון עירני כ"ג לא כל כך. מבין את כוונתי? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 21:42, 1 בפברואר 2010 (IST)
כמה דברים שחשוב לי לשמוע את דעתך בנושא
[עריכת קוד מקור]תודה מראש. --אורן נוי דג ● דברו איתי ● העמותה לקידום יחסי ישראל - סבורגה ● 04:20, 4 בפברואר 2010 (IST)
- בכיף, עניתי • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 12:29, 4 בפברואר 2010 (IST)
עודד שלום, שמי דורון כהנסקי ומסתבר שהערך של אריק אמיר שכתבתי נערך על ידך מטעמי זכויות יוצרים. הסיפור הוא כזה: אבי תמיר (אח של אריק אמיר המנוח) ביקש ממני לכתוב את הערך בויקיפדיה כדי להנציח את אחיו וסיפק לי את התוכן והתמונות כך שאין כאן כל הפרה של זכויות יוצרים. אודה לך אם תוכל לסייע לי להחזיר את הערך לחיים. תודה. ―Doronca (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
שלום לך דורון,
ראה, המחיקה בפועל בוצעה על ידי סקרלט אך אכן הערך זוהה על ידי כחשוד בהפרת זכויות יוצרים. על כל הפנים, הערך הזה, לטעמי אינו אנציקלופדי, שכן הויקיפדיה אינה אתר הנצחה (ראה עוד בנושא תחת ויקיפדיה:מה הויקיפדיה איננה) • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 21:56, 4 בפברואר 2010 (IST)
המלצות לערכים חדשים לקריאה
[עריכת קוד מקור]אחר הצהריים טובים, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Damzow. בהנאה, ערן בוט - שיחה 12:11, 5 בפברואר 2010 (IST)
מה הבעיה עם
[עריכת קוד מקור]חוץ מזה שים לב לפרובינציות אירלנד איתן - שיחה 18:41, 5 בפברואר 2010 (IST)
- אמרתי שיש בעייה? חוץ מזה, זה דגל ארבע הפרובינציות, אחת מההתאגדויות הספורטיביות עושה בו שימוש • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:17, 5 בפברואר 2010 (IST)
- טבעת הניבלונגים הופיעה במיזם השכתוב כדוגמא. איתן - שיחה 23:57, 5 בפברואר 2010 (IST)
- וואללה, לא יודע... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:28, 6 בפברואר 2010 (IST)
- טבעת הניבלונגים הופיעה במיזם השכתוב כדוגמא. איתן - שיחה 23:57, 5 בפברואר 2010 (IST)
תקציר לפורטל
[עריכת קוד מקור]הי עודד, ביקשת ממני לכתוב תקציר לפורטל, האם יש תקצירים לפורטל? Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 08:03, 6 בפברואר 2010 (IST)
- בוקר טוב יקירתי,
ראי את תקציר פורטל היישוב שהופיע בזמנו, חשבתי שאולי תכתבי משהו בסגנון של המבוא לפורטל... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 08:10, 6 בפברואר 2010 (IST)- שאלתי את אלמוג, הוא גם לא ידע במה מדובר, כנראה לא זכר את התקציר הזה. למה התקציר הזה משמש? הרי אין סבב של פורטלים מומלצים כמו ערכים מומלצים. ידיעת המטרה תקל עלי בכתיבת התקציר Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 08:13, 6 בפברואר 2010 (IST)
- הפורטל מתוכנן להיות מוצג כערך מומלץ אי שם באמצע מרץ בעמוד הראשי • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 08:14, 6 בפברואר 2010 (IST)
- נהוג כך לגבי פורטלים מומלצים אחרים? אני חושב שזה קצת מערבב. אלמוג 08:20, 6 בפברואר 2010 (IST)
- המקרה היחידי שהצלחתי לאתר הוא פורטל היישוב, לטעמי זה נכון וראוי - אפשר לראות את זה כמעין פרס לעומלים - הצגה בחלון הראשי בצורה מובלטת • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 08:32, 6 בפברואר 2010 (IST)
- יחי מעמד העמלים - הלאה האריסטוקרטיה איתן - שיחה 08:57, 6 בפברואר 2010 (IST)
- או, קי, הפועלת הזאת תכין את התקציר Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 09:29, 6 בפברואר 2010 (IST)
- הלאה הבריטים! • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 09:36, 6 בפברואר 2010 (IST)
- כתבתי את התקציר ראה פורטל:ערכים מומלצים/ערכים/פורטל: ארכאולוגיה של המזרח הקרוב Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 20:45, 8 בפברואר 2010 (IST)
- מצויין, רק בקשה קטנה, יש שם קישור אדום, אז... או שתכתבי את הערך או שתבטלי את הקישור - אסור להציג קישורים אדומים בעמוד הראשי... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 20:57, 8 בפברואר 2010 (IST)
- האמת היא שכבר מזמן רציתי ליצור ערך של האלף ה-9 לפנה"ס כנ"ל ה-8. השאלה היא איך אני אוספת את הנתונים מותך מה שקיים במערכת? אני אבטל בינתיים את הקישור Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 21:06, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אני לא חושב שדפי תאריך ושנים מגיעים לאלף ה-9 לפנה"ס... בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! • כ"ה בשבט ה'תש"ע • 21:12, 8 בפברואר 2010 (IST)
- עודד, האם צריך להכניס תמונה לתקציר? Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 21:19, 8 בפברואר 2010 (IST)
- מדוע לא? אם יש לך תמונה טובה שמייצג ארכאולוגיה - מצויין • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 21:20, 8 בפברואר 2010 (IST)
- עודד, האם צריך להכניס תמונה לתקציר? Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 21:19, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אני לא חושב שדפי תאריך ושנים מגיעים לאלף ה-9 לפנה"ס... בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! • כ"ה בשבט ה'תש"ע • 21:12, 8 בפברואר 2010 (IST)
- האמת היא שכבר מזמן רציתי ליצור ערך של האלף ה-9 לפנה"ס כנ"ל ה-8. השאלה היא איך אני אוספת את הנתונים מותך מה שקיים במערכת? אני אבטל בינתיים את הקישור Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 21:06, 8 בפברואר 2010 (IST)
- מצויין, רק בקשה קטנה, יש שם קישור אדום, אז... או שתכתבי את הערך או שתבטלי את הקישור - אסור להציג קישורים אדומים בעמוד הראשי... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 20:57, 8 בפברואר 2010 (IST)
- כתבתי את התקציר ראה פורטל:ערכים מומלצים/ערכים/פורטל: ארכאולוגיה של המזרח הקרוב Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 20:45, 8 בפברואר 2010 (IST)
- יחי מעמד העמלים - הלאה האריסטוקרטיה איתן - שיחה 08:57, 6 בפברואר 2010 (IST)
- המקרה היחידי שהצלחתי לאתר הוא פורטל היישוב, לטעמי זה נכון וראוי - אפשר לראות את זה כמעין פרס לעומלים - הצגה בחלון הראשי בצורה מובלטת • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 08:32, 6 בפברואר 2010 (IST)
- נהוג כך לגבי פורטלים מומלצים אחרים? אני חושב שזה קצת מערבב. אלמוג 08:20, 6 בפברואר 2010 (IST)
- הפורטל מתוכנן להיות מוצג כערך מומלץ אי שם באמצע מרץ בעמוד הראשי • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 08:14, 6 בפברואר 2010 (IST)
- שאלתי את אלמוג, הוא גם לא ידע במה מדובר, כנראה לא זכר את התקציר הזה. למה התקציר הזה משמש? הרי אין סבב של פורטלים מומלצים כמו ערכים מומלצים. ידיעת המטרה תקל עלי בכתיבת התקציר Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 08:13, 6 בפברואר 2010 (IST)
הפורטל
[עריכת קוד מקור]היי,
ראיתי שיש מסגרות לאירועי המלחמה לפי שנים, ותהיתי האם יצא לך להסתכל כאן וכאן. קוריצה • שיחה • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:23, 7 בפברואר 2010 (IST)
- מכיר את הדיונים הללו, והרעיון הוא לא רשימת אירועים (בשביל זה יהיו תבניות) אלא ממש פסקה מסודרת על אירועי המלחמה באותן השנים - במלל ולא ברשימת ערכים • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 14:27, 7 בפברואר 2010 (IST)
הפורטל
[עריכת קוד מקור]― הועבר לדף שיחת פורטל:מלחמת העולם הראשונה
קישור לקטגוריה
[עריכת קוד מקור]עודד, איך אני מקשר מדף לקטגוריה בלי שהדף נכנס לקטגוריה? סליחה על הבורות, אך ב-3 שנים כאן עשיתי את זה רק פעם אחת...איתן - שיחה 09:16, 8 בפברואר 2010 (IST)
- והפורטל נראה מבטיח ומקיים...איתן - שיחה 09:17, 8 בפברואר 2010 (IST)
- תודה, הוא יהיה מקיף (אני מקווה).
[[:קטגוריה:קטגוריה]] זה מה שרצית? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 09:19, 8 בפברואר 2010 (IST)- אכן, ריקוד אירי. גם אני מקווה שפורטל אירלנד יהיה מקיף. איתן - שיחה 17:46, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אם אתה זקוק לעזרה - דבר איתי, אני מתחיל לפענח את הנושא הזה בדיוק עכשיו • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 20:24, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אני זקוק לעזרה וממפה כרגע רשימת ערכים לכתיבה איתן - שיחה 21:11, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אתה זקוק לרשימת ערכים לקראת כתיבה? או במילוי התיבות? רשימת ערכים יש לי למכביר, בעקבות העבודה על הדגל (לא, לא שכחתי אותו, זה נקרא לעבוד במקביל) • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 21:13, 8 בפברואר 2010 (IST)
- בעיקר לכותבי ערכים... איתן - שיחה 21:24, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אתה זקוק לרשימת ערכים לקראת כתיבה? או במילוי התיבות? רשימת ערכים יש לי למכביר, בעקבות העבודה על הדגל (לא, לא שכחתי אותו, זה נקרא לעבוד במקביל) • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 21:13, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אני זקוק לעזרה וממפה כרגע רשימת ערכים לכתיבה איתן - שיחה 21:11, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אם אתה זקוק לעזרה - דבר איתי, אני מתחיל לפענח את הנושא הזה בדיוק עכשיו • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 20:24, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אכן, ריקוד אירי. גם אני מקווה שפורטל אירלנד יהיה מקיף. איתן - שיחה 17:46, 8 בפברואר 2010 (IST)
- תודה, הוא יהיה מקיף (אני מקווה).
- רק לא את חמת החלילים של בריאן בורו... w:Brian Boru bagpipes איתן - שיחה 21:27, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אנסה להכחיל את הדגל כמה שיותר, ככה אמנם לא יתקצרו הערכים האדומים - אבל לפחות יתווספו ערכים כחולים... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 09:50, 9 בפברואר 2010 (IST)
בוקר טוב. ראיתי שארכבת את ההערה והורדת אותו מדף המועמדים. לא ראיתי שהוא היה בהצבעה בכלל. Talmor Yair - שיחה 10:19, 8 בפברואר 2010 (IST)
- הוא לא, קרא לזה - חוסר עניין לציבור. ההערה היחידה שהוא קיבל היתה מברוקולי שאמר (די בצדק) שהוא קצר מדי... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 10:41, 8 בפברואר 2010 (IST)
- קצר זה עניין של טעם ושל הנושא. לא ידעתי שעכשיו צריך גם לעבור את הביקורת של שניכם :) Talmor Yair - שיחה 10:44, 8 בפברואר 2010 (IST)
- שום ביקורת, מצידי בכל אופן. אני מתייחס לתפקידי כטכנוקרט. אם אני רואה שהערך לא זכה או זכה לכמה ביקורות צוננות - הערך הזה לא יעלה להצבעה שתוצאותיה ידועות מראש • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:06, 8 בפברואר 2010 (IST)
- קצר זה עניין של טעם ושל הנושא. לא ידעתי שעכשיו צריך גם לעבור את הביקורת של שניכם :) Talmor Yair - שיחה 10:44, 8 בפברואר 2010 (IST)
אהלן עודד, אתה יכול להתייחס על ההערה המוסתרת שם? זו - ”כמה הערות: שני תיבות הניווט למטה ייתכן שאינן מועילות ויש להורידן. אך בטרם זה אפשר לשקול לסדר את אלה הדורשים הרחבה במקום אחד במיזם, ובאמצעות הוראת התנאי "#שווה" לאסוף את הרשימה לפה. כנ"ל לגבי ערכים מבוקשים.
ייתכן שצריך אולי לפתוח קצרמר חדש בנושא מלחמת העולם הראשונה, מכיוון שיש הרבה כאלו וכדאי לכוון כותבים בדיוק אליהם.” מה דעתך? אם כן, אני מתנדב, זו לא בעיה גדולה הקטע עם השיפור/הרחבה וערכים חסרים. וכנ"ל לגבי הקצרמר (רק צריך למצוא תמונה). בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • כ"ד בשבט ה'תש"ע • 10:58, 8 בפברואר 2010 (IST)
- אני חושב שתהייה פה כפילות מה עם דף המיזם ולכן אני חושב שכדאי להשאיר את העבודה על החלק הזה לשלבים המאוחרים יותר של המיזם. לגבי הקצרמר, לא יודע כמה זה חשוב כרגע • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:04, 8 בפברואר 2010 (IST)
- תכל'ס לא תהיה כפילות כל כך, כי זה מגיע מדף המיזם כמו תבנית, אבל סבבה, צודק. בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • מיובל ליובלות! • כ"ד בשבט ה'תש"ע • 11:11, 8 בפברואר 2010 (IST)
מסנג'ר
[עריכת קוד מקור]אתה יכול להתחבר? (ולאשר אותי בדרך?) בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! • כ"ו בשבט ה'תש"ע • 20:37, 9 בפברואר 2010 (IST)
יש לך מסנג'ר?? תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 20:47, 9 בפברואר 2010 (IST)
- מסתבר שיש לו... ועודד @ בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! • כ"ו בשבט ה'תש"ע • 21:25, 9 בפברואר 2010 (IST)
- הוא לא פעיל, מטעמי נוחות בעבודה... אני בג'מייל טוק בלבד • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:43, 9 בפברואר 2010 (IST)
בעיות תצוגה
[עריכת קוד מקור]יכול להיות שהצגת התבנית ((מדינה במלחמה)) יוצרת בעיות תצוגה ברזולוציות מסוימות. התחלנו לדבר על זה בשיחה:בולגריה במלחמת העולם הראשונה. Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • כ"ז בשבט ה'תש"ע • 13:01, 11 בפברואר 2010 (IST)
- אגש לראות • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 13:01, 11 בפברואר 2010 (IST)
- כנראה שזה לא התבנית. האם זה עד כדי כך נורא שהיא לא מופיעה במקביל לפסקת המבוא? Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • כ"ח בשבט ה'תש"ע • 12:26, 12 בפברואר 2010 (IST)
- לדעתי זה הרצוי ביותר, כמו כלל תבניות המידע • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 16:26, 12 בפברואר 2010 (IST)
- כמובן, אבל אם יש מגבלות ברזולוציות מסוימות, האם זה מטה את הכף לכיוון השני? Kulystab • שיחה • לורד קיצ'נר רוצה אתכם. התגייסו למיזם המלחמה הגדולה! • כ"ח בשבט ה'תש"ע • 17:15, 12 בפברואר 2010 (IST)
- האמת היא שאין לי דעה מגובשת בנושא • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 17:16, 12 בפברואר 2010 (IST)
- כמובן, אבל אם יש מגבלות ברזולוציות מסוימות, האם זה מטה את הכף לכיוון השני? Kulystab • שיחה • לורד קיצ'נר רוצה אתכם. התגייסו למיזם המלחמה הגדולה! • כ"ח בשבט ה'תש"ע • 17:15, 12 בפברואר 2010 (IST)
- לדעתי זה הרצוי ביותר, כמו כלל תבניות המידע • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 16:26, 12 בפברואר 2010 (IST)
- כנראה שזה לא התבנית. האם זה עד כדי כך נורא שהיא לא מופיעה במקביל לפסקת המבוא? Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • כ"ח בשבט ה'תש"ע • 12:26, 12 בפברואר 2010 (IST)
דגל אלסטר והיד האדומה
[עריכת קוד מקור]שינית את O'Neill לאו'ניל - כפי שמבטאים אותו כשם המשפחה הידוע. ליד המלון בו התארחתי בדבלין הייתה חנות הרלדיקה, ואוניל היה אחד השלטים הבולטים שם איתן - שיחה 17:05, 11 בפברואר 2010 (IST)
- וקצב העריכות ההרלדי שלך מביא אותי למסקנה כי בזכותך אפשר לפתוח ויקיפדיה עברית רק לסמלים ודגלים איתן - שיחה 17:07, 11 בפברואר 2010 (IST)
- לגבי השם, באמת התלבטתי, תודה. ולגבי הערכים ההרלדיים - ובכן, זו הכוונה... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 17:28, 11 בפברואר 2010 (IST)
המלצות לערכים חדשים לקריאה
[עריכת קוד מקור]בוקר טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Damzow. בהנאה, ערן בוט - שיחה 11:27, 12 בפברואר 2010 (IST)
למה
[עריכת קוד מקור]הפורטל החמוד והמאמי לא מעודכן ברשימת הפורטלים המומלצים בפורטל המומלצים? אלמוג 07:11, 15 בפברואר 2010 (IST)
- שאלה יפה באמת, עכשיו הוא כן • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:14, 15 בפברואר 2010 (IST)
הצעת עבודה
[עריכת קוד מקור]הצעת עבודה: en:O'Conor Don/ גמרת עם אוניל, עכשיו או'קונור. אח"כ נעבור לאובריאן. איתן - שיחה 22:30, 15 בפברואר 2010 (IST)
- וכמובן, en:Flag of Connacht איתן - שיחה 08:23, 16 בפברואר 2010 (IST)
- אז ככה, לגבי הדגל אני יודע, הוא בטודו ליסט שלי ישר אחרי שאסיים עם דגל לנסטר (יש לי עוד תוספות להכניס לשם) לגבי או'ניל, לא התחלתי איתו עוד... כבר לעבור לאו'קונור? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 08:43, 16 בפברואר 2010 (IST)
- אוניל זה דגל אלסטר איתן - שיחה 10:00, 16 בפברואר 2010 (IST)
- ואובריאן EN:O'Brien dynasty זה דגל מנסטר, וידידך בריאן בורו. איתן - שיחה 10:04, 16 בפברואר 2010 (IST)
- אם כבר, או'ניל זה היד האדומה. אבל אם או'בריאן זה הנבל אז מה הקשר לדגל לנסטר? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 10:17, 16 בפברואר 2010 (IST)
- ואובריאן EN:O'Brien dynasty זה דגל מנסטר, וידידך בריאן בורו. איתן - שיחה 10:04, 16 בפברואר 2010 (IST)
- אוניל זה דגל אלסטר איתן - שיחה 10:00, 16 בפברואר 2010 (IST)
- אז ככה, לגבי הדגל אני יודע, הוא בטודו ליסט שלי ישר אחרי שאסיים עם דגל לנסטר (יש לי עוד תוספות להכניס לשם) לגבי או'ניל, לא התחלתי איתו עוד... כבר לעבור לאו'קונור? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 08:43, 16 בפברואר 2010 (IST)
אוניל זה לא רק היד האדומה אלא משפחה עניפה, ובריאן בורו מוצאו ממנסטר. חוץ מזה ראית איזו עבודה עשו החברה שלנו בחיסול אלמבחוח? איתן - שיחה 10:19, 16 בפברואר 2010 (IST)
- היד האדומה היא מטען או'נילי קלאסי, הדגל של אלסטר הוא לא רק או'נילי... לגבי המוצא - אם הוא ממנסטר, אז מה הנבל שלו עושה על הדגל של לנסטר? עוד סוגיה לבדיקה.. . לגבי העבודה, מי אמר שאלה החברה שלנו? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 10:26, 16 בפברואר 2010 (IST)
- יש להם דרכון אירי. איתן - שיחה 10:28, 16 בפברואר 2010 (IST)
- לא לכולם... יש שם גם גרמנים ובריטים (הלאה הבריטים!) • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 10:29, 16 בפברואר 2010 (IST)
- לגבי בריאן בורו - אני לא בטוח שההגדרה הנכונה היא "הנבל שלו". זה נבל אירי, שפרט אחד ממנו על שמו של בורו שמור בטרינטי קולג'. משפחת אוניל מוצאה מאלסטר, משפחת אוקונור מקונכט וכן הלאה. אובריאן מוצאם מממנסטר והם כנראה קרובי משפחה של בריאן בורו. איתן - שיחה 10:33, 16 בפברואר 2010 (IST)
- לא לכולם... יש שם גם גרמנים ובריטים (הלאה הבריטים!) • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 10:29, 16 בפברואר 2010 (IST)
- יש להם דרכון אירי. איתן - שיחה 10:28, 16 בפברואר 2010 (IST)
- חייב לזוז, נדבר איתן - שיחה 10:34, 16 בפברואר 2010 (IST)
צבים
[עריכת קוד מקור]שלום! זאת אני רואנה! רק רציתי לומר שחבל שביטלתה את משכתבתי על הצבים,כי בסך הכל הישתמשתי בידע אישי ובספרים! ולא ידעתי שצריך להישתמש רק בהגדרת מילון. ―Ruana (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- שימי לב שזו לא אמורה להיות הגדרת מילון כי אם ערך אנציקלופדי • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 12:58, 16 בפברואר 2010 (IST)
סמליל
[עריכת קוד מקור]ראית את ההצעה החדשה בסדנה? קשה לי להחליט מה יותר טוב. Kulystab • שיחה • לורד קיצ'נר רוצה אתכם. התגייסו למיזם המלחמה הגדולה! • ב' באדר ה'תש"ע • 13:51, 16 בפברואר 2010 (IST)
- אוף איתם! עד שיש סמליל טוב - הם הולכים ומביאים לי עוד אחד טוב • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 13:54, 16 בפברואר 2010 (IST)
- ..אפילו יותר טוב. אביעדוס • ג' באדר ה'תש"ע • 18:11, 16 בפברואר 2010 (IST)
בית הדואר המרכזי (דבלין)
[עריכת קוד מקור]אלוף. פשוט אלוף. איתן - שיחה 21:06, 16 בפברואר 2010 (IST)
- תיארתי לעצמי שתאהב • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 21:45, 16 בפברואר 2010 (IST)
למה לא יקרה?
[עריכת קוד מקור]Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 22:07, 16 בפברואר 2010 (IST)
- כמה וכמה סיבות, ראשית - אני (כנראה) עובד באותו יום, ועכו זה קצת רחוק לי... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:09, 16 בפברואר 2010 (IST)
- זה מה שכל כך עצוב. תמיד לאנשי המרכז בארץ ישראל הקטנה הצפון נראה רחוק. ועכשיו אני כותבת דברים מהלב. אנחנו אנשי הצפון מרגישים שאנחנו חיים במדינה אחרת. יש מדינת תל אביב ויש אנחנו. ואני לא כותבת זאת בבדיחות. Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 22:20, 16 בפברואר 2010 (IST)
- בתור מי שגר במרכז, אני לא מרגיש שהצפון הוא מדינה אחרת. בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! + התגייסו למערך הקרבות!!! • ג' באדר ה'תש"ע • 22:25, 16 בפברואר 2010 (IST)
- חנה יקירתי, ממש לא בכיוון הזה, תראי, אני יוצא כל יום בשבע בבוקר מהבית וחוצר בסביבות שש וחצי. לפעמים זה בדיוק הזמן של אמבטיה ולישון, הימים היחידים שיש לי לבלות איתה הם ימי שישי ושבת. עכשיו, קחי סיור של שלוש שעות, תוסיפי שעה וחצי/שעתיים לכל כיוון, ואני חוזר שוב לבלות חצי שעה בודדה עם הקטנטונת... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 06:43, 17 בפברואר 2010 (IST)
- עודד יקירי, עבר עלי שבוע לא קל, ורק עכשיו ראיתי את תשובתך. הילדה שלך כמובן חשובה יותר מכל עכו ושות'. לי חבל כי בקושי החלפנו מילה בכנס היובל ורציתי לדבר איתך קצת. אז אם בכל זאת תגיע פעם לצפון ותרצה לבקר בעכו ותרצה מישהי שתוכל קצת לעזור לך בהתמצאות בעיר, אני לרשותך. לא מדריכת תיירים אבל מכירה את עכו העתיקה Hanay • שיחה • אוהבת ארכאולוגיה ואנשים נחמדים 22:35, 19 בפברואר 2010 (IST)
- זה מה שכל כך עצוב. תמיד לאנשי המרכז בארץ ישראל הקטנה הצפון נראה רחוק. ועכשיו אני כותבת דברים מהלב. אנחנו אנשי הצפון מרגישים שאנחנו חיים במדינה אחרת. יש מדינת תל אביב ויש אנחנו. ואני לא כותבת זאת בבדיחות. Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 22:20, 16 בפברואר 2010 (IST)
הודעה
[עריכת קוד מקור]Damzow שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
הוויקיפדיה העברית חצתה את סף המאה אלף ערכים והטילדה הרביעית מגיבה! הרצאות היובל, תאוריות קשר, ארכאולוגיה, גותיקה וסוף סוף תשובה לשאלה מי הוויקיפד הפופולרי ביותר, כל זאת ועוד בגיליון החגיגי!
אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, Yonidebot 23:38, 16 בפברואר 2010 (IST)
Damzow, שלום! ראיתי את העריכה שעשית בערך. עם זאת, בטח שמת לב שהערך נמצא תחת מחלוקת בין החברים. מאחר ואני די טירון בנושא וטרם השתתפתי בהצבעות מחלוקת כאלה, אודה לך אם תוכל להסביר לי אם מקובל לערוך את הערך טרם יושבה המחלוקת בגינו. לדעתי האישית, הערך הזה כבר "נחתך" על ידי כמה חברים ובאמת עוד מעט לא ישאר ממנו הרבה. אני חושב, וכמובן אין ברצוני לפגוע באף אחד - ובטח לא בך, שראוי היה לחכות עם העריכה עד לאחר סיום המחלוקת, שחלק ממנה דן בדיוק במשפט שהורדת. אני שוב חוזר ואומר - אין בכוונתי לפגוע, אלא רק לקבל את דעתך. בתודה מראש - Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 14:25, 17 בפברואר 2010 (IST)
- ראה, אני תמיד שמח לקבל פידבק על עריכותי ואף פעם לא לוקח יותר מדי ללב. לדעתי השורה המדברת על אחותה לא רלוונטית למושא הערך. הערך הזה, אם ישאר כפי שהוא, לא יפגע מכך שלא יצויין כי היא לא האם הראשונה. נסה לחשוב, אם היא היתה גבר - הדיון הזה לא היה מתקיים כלל... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 14:28, 17 בפברואר 2010 (IST)
- אני מבקש את סליחתך על שאני אינני מסכים איתך. אבל בין הטיעונים שהבאתי בדף המחלוקת, להדגמת חשיבות המידע בערך, התייחסתי בדיוק לכך שראוי להשאיר את המידע על אחותה (ראה בולט שלישי בעמדת הצד השני). כעת כשהסרת את המשפט, הרי הותרת את הטיעון שלי עקר. האינך חושב שמן הראוי היה להמתין להכרעת החברים, בדיוק בסוגייה הזאת? אני מבקש ממך, בקשה חברית, שתשקול את שיחזור העריכה, ולו עוד פחות משבוע. אני אקבל כל החלטה שתיקח. בתודה מראש - Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 14:43, 17 בפברואר 2010 (IST)
- אני מודה לך שהחלטת להמתין. תודה רבה - Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 15:07, 17 בפברואר 2010 (IST)
- בכיף, ואני מעריך את זה שבחרת לפנות אלי בנושא בצורה נעימה שכזו • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 15:09, 17 בפברואר 2010 (IST)
- אני מודה לך שהחלטת להמתין. תודה רבה - Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 15:07, 17 בפברואר 2010 (IST)
- אני מבקש את סליחתך על שאני אינני מסכים איתך. אבל בין הטיעונים שהבאתי בדף המחלוקת, להדגמת חשיבות המידע בערך, התייחסתי בדיוק לכך שראוי להשאיר את המידע על אחותה (ראה בולט שלישי בעמדת הצד השני). כעת כשהסרת את המשפט, הרי הותרת את הטיעון שלי עקר. האינך חושב שמן הראוי היה להמתין להכרעת החברים, בדיוק בסוגייה הזאת? אני מבקש ממך, בקשה חברית, שתשקול את שיחזור העריכה, ולו עוד פחות משבוע. אני אקבל כל החלטה שתיקח. בתודה מראש - Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 14:43, 17 בפברואר 2010 (IST)
תבנית עיטור
[עריכת קוד מקור]יישר כח. תיקון קטן: יש לכתוב אות מערכה ולא אות מלחמה. DGtal 11:47, 18 בפברואר 2010 (IST)
- תודה, אני עוד עובד עליה (תיקונים מינוריים בינתיים) והיא תעלה לדיון בקרוב • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:49, 18 בפברואר 2010 (IST)
מה דעתך?
[עריכת קוד מקור]מה דעתך? בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! + התגייסו למערך הקרבות!!! • ד' באדר ה'תש"ע • 14:06, 18 בפברואר 2010 (IST)
- לדעתי לא לעמוד הראשי, לא התמונה הזאת בכל אופן... אפשר למצוא תמונה יותר טובה של הסימן 1 • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 14:39, 18 בפברואר 2010 (IST)
עדיין דוהרים? זהר דרוקמן - Talk to me Goose! 18:05, 18 בפברואר 2010 (IST)
- כן, עדיין דוהרים... אמנם הזנחתי אותם מעט, בל הם ישובו לדהור שנית • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:12, 18 בפברואר 2010 (IST)
מנטרים
[עריכת קוד מקור]תקליק... אני מעוניין. Rex - שיחה 18:32, 19 בפברואר 2010 (IST)
- הקלקתי. בהצלחה! • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 18:35, 19 בפברואר 2010 (IST)
- תודה! Rex - שיחה 18:37, 19 בפברואר 2010 (IST)
האם אפשר להפוך גם אותי למנטר? תודה, דני. Danny-w 12:03, 20 בפברואר 2010 (IST)
- הקלקתי גם עליך • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 13:40, 20 בפברואר 2010 (IST)
- תודה :-) . Danny-w 13:44, 20 בפברואר 2010 (IST)
היסטוריה צבאית
[עריכת קוד מקור]שלום, ביטלתי אחדות מעריכותיך שקיטלגו בצורה שגויה אירועים בהיסטוריה הצ'יליאנית תחת "היסטוריה צבאית". לא כל מה שהצבא מעורב בו הוא "היסטוריה צבאית". כך, למשל, 17 שנות הדוקטטורה הצבאית בצ'ילה הקיפו את כל תחומי החיים, ואין להם כמעט אף נגיעה להיסטוריה צבאית. תוכן הערך מראה זאת בבירור. כך גם ,שיירת המוות" ו"מבצע קונדור, שעוסקים באירועים פוליטיים בראש ובראשונה, על אף שהיו כרוכים באלימות ובצבא. אנא שם לכך לב בעתיד. בברכה, פרובינציאלי תל אביבי, מוטה תרבותית ונקמן 22:02, 19 בפברואר 2010 (IST)
- עניתי לך כבר בדף שיחתך... לא אתווכח, אף על פי שלדעתי כן • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:03, 19 בפברואר 2010 (IST)
היי
[עריכת קוד מקור]שמתי לב שאתה מפעיל היחיד שפועל כעת. תוכל בבקשה למחוק את הדפים שבבקשות ממפעילים, כבר הצטברו שם שלושה. אליסף • שיחה • דוקטור הו דוקטור מי? דוקטור הו 07:46, 20 בפברואר 2010 (IST)
- אוקי, אגש לבדוק • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:47, 20 בפברואר 2010 (IST)
- תודה רבה. אליסף • שיחה • דוקטור הו דוקטור מי? דוקטור הו 07:47, 20 בפברואר 2010 (IST)
כן מזעור , לא מזעור
[עריכת קוד מקור]עודד, המזעור הוסף כי זה הפתרון שנתן אמיר לתלונות בעיות הגלישה בפורטל. אז במטותא ממך, נא לא לגעת בעיצוב התמונות. Hanay • שיחה • אוהבת ארכאולוגיה ואנשים נחמדים 07:55, 20 בפברואר 2010 (IST)
- יקירתי, בתקצירי המומלצים נהוג שלא לציין קוד מזעור שכן זה פוגם במראה האסתטי של הצעת המומלצים בעמוד הראשי • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:56, 20 בפברואר 2010 (IST)
- אופס, זה היה בתקציר. לא שמתי לב. (אמרתי לך שהיה לי שבוע...). שכח מכל מה שכתבתי. הכל טוב Hanay • שיחה • אוהבת ארכאולוגיה ואנשים נחמדים 08:29, 20 בפברואר 2010 (IST)
אהלן :)
[עריכת קוד מקור]תודה רבה על המחמאה והעזרה.. אני עובד על זה מהבוקר ואגב אם ראית הוספתי הרבה גם לספייק, מה שהוביל אותי לפתוח ערך על הג'אוולין. יום טוב. GIndim - שיחה 15:57, 21 בפברואר 2010 (IST)
- בכיף, אתה תמיד מוזמן לשאול שאלות (אם אתה נתקל בדבר מה לא ברור) ודרך אגב, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 15:35, 21 בפברואר 2010 (IST)
המערכה על יד מרדכי- ערך מורחב
[עריכת קוד מקור]שלום עודד.
אני הוא זה שכתבתי את הערך הנ"ל. אני מסכים אתך שכדאי להפריד את שני הערכים (יד מרדכי ו- המערכה על יד מרדכי) באמצעות קישור לערך מורחב כפי שכתבתי גם בדף השיחה לידך. היות ואיני יודע מבחינה טכנית כיצד לעשות זאת, אבקשך לעזור ולעשות את הדבר, בדומה למה שעשיתי כערך מורחב בשם "המערכה על נגבה" שמקושר דרך הערך נגבה. תודה. ROSENMAN424 - שיחה 08:46, 22 בפברואר 2010 (IST)
- בוקר טוב רוזנמן,
אדאג לזה במשך היום • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 09:42, 22 בפברואר 2010 (IST)
לעודד שלום.
זו רק תזכורת. ROSENMAN424 - שיחה 08:28, 23 בפברואר 2010 (IST)
- לא שכחתי, הייתי מעט עסוק אמש. פיצלתי את הפרק על הקרב לקרב יד מרדכי, אני סומך עליך שתסדרו כערך אנציקלופדי בויקיפדיה (תבנית, חלוקה לפרקים וכו') כמו כן, אם תוכל לכתוב תקציר קצר על הקרב בפרק היעודי בערך על הקיבוץ זה יהיה נפלא • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 09:55, 23 בפברואר 2010 (IST)
לא חזרת אלי
[עריכת קוד מקור]ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 18:53, 22 בפברואר 2010 (IST)
המלצות לערכים חדשים לקריאה
[עריכת קוד מקור]ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Damzow. בהנאה, ערן בוט - שיחה 22:03, 22 בפברואר 2010 (IST)
האם לדעתך, כדאי לכלול שם גם תמונות שתורגמו? בברכה, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! + התגייסו למערך הקרבות!!! • ט' באדר ה'תש"ע • 16:52, 23 בפברואר 2010 (IST)
עודד שלום כתבתי כמובטח את הערך על הזירה המזרח אפריקנית במלחמת העולם הראשונה. המקור העיקרי שלי, אך לא היחיד, היה ויקיפדיה באנגלית, איך מציינים את זה? כמו כן, איך משנים את שם הערך? לדעתי "אפריקנית" ולא "אפריקאית". אחשוב איפה עוד אפשר לתרום למיזם. אולי "הפשיטה על זייברוגה" - נמל בים הצפוני שהבריטים ניסו לשווא לחסמו, אם לא קיים ערך כזה. כנ"ל הסיירת "אמדן". זירה צדדית שבצדדיות במלחמת העולם הראשונה הייתה דיכוי מרד של שבטי הסנוסים בצפון אפריקה. אני מתלבט אם ואיפה לכתוב את זה. אם אמצא חומר, אוכל להכניס פרק על חלקה של יפן בעסק, שוב אם מישהו לא עשה זאת כבר. בני Gbenny - שיחה 14:05, 24 בפברואר 2010 (IST)
- אני עוקב אחרי הערך מרגע כתיבתו - כל הכבוד! לגבי הנושאים האחרים שציינת, כל מה שתראה לנכון לכתוב, ובמיוחד על זירות עלומות ונושאים אזוטריים - יותר מנשמח • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 14:27, 24 בפברואר 2010 (IST)
מרד הסנוסים
[עריכת קוד מקור]מישהו כבר כתב עליו! (... והייתי בטוח שהאחרון שידע עליו נספה באסון ה"הינדנבורג") Gbenny - שיחה 22:46, 24 בפברואר 2010 (IST)
- מדהים מה אשפר למצוא בויקיפדיה, הא? • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:03, 25 בפברואר 2010 (IST)
Kulystab • שיחה • לורד קיצ'נר רוצה אתכם. התגייסו למיזם המלחמה הגדולה! • י"א באדר ה'תש"ע • 19:29, 24 בפברואר 2010 (IST)
- אין תגובה, הר דמצו? Kulystab • שיחה • לורד קיצ'נר רוצה אתכם. התגייסו למיזם המלחמה הגדולה! • י"א באדר ה'תש"ע • 08:50, 25 בפברואר 2010 (IST)
- למען האמת שכחתי מזה, ויש לי בוקר עסוק. אדבר עם חן ונראה מה יהיה • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:30, 25 בפברואר 2010 (IST)
ארכוב מומלצים
[עריכת קוד מקור]אני יודע שאתה מעביר את דיוני ההמלצה לדפי משנה של הערכים אבל האם יש איזשהו ארכיון שמאפשר לראות מה היו ההצבעות האחרונות? תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 20:21, 24 בפברואר 2010 (IST)
- לא, לא כלכך... אופציה זה להתבונן בגרסאות האחרונות של תבנית:מספר ערכים מומלצים • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 22:03, 24 בפברואר 2010 (IST)
- אבל לא מופיעים בה הערכים שלא עברו את ההצבעה. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:06, 24 בפברואר 2010 (IST)
- אין הרבה כאלה, אבל נכון • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:01, 25 בפברואר 2010 (IST)
- זה בדיוק מה שהייתי מעוניין לבדוק. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 07:03, 25 בפברואר 2010 (IST)
- ניתן אני חושב ליצור איזה ארכיון להצבעות עם הפניות לדיונים השונים... מצריך עבודה, אבל זה הדבר היחידי שאני חושב שאפשר לעשות... יש מצב שאתה יוצר לי איזו רשימה עם הבוט על בסיס הגרסאות האחרונות? (זו יריה באפלה) • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:31, 25 בפברואר 2010 (IST)
- לא צריך. אני כבר אעבור על גירסאות אחרונות ואשאב משם את מה שאני צריך. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 11:40, 25 בפברואר 2010 (IST)
- מה שכן, זה רעיון להמשך... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:52, 25 בפברואר 2010 (IST)
- זה צריך להיות כמו במזנון. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 12:11, 25 בפברואר 2010 (IST)
- מה שכן, זה רעיון להמשך... • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:52, 25 בפברואר 2010 (IST)
- לא צריך. אני כבר אעבור על גירסאות אחרונות ואשאב משם את מה שאני צריך. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 11:40, 25 בפברואר 2010 (IST)
- ניתן אני חושב ליצור איזה ארכיון להצבעות עם הפניות לדיונים השונים... מצריך עבודה, אבל זה הדבר היחידי שאני חושב שאפשר לעשות... יש מצב שאתה יוצר לי איזו רשימה עם הבוט על בסיס הגרסאות האחרונות? (זו יריה באפלה) • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:31, 25 בפברואר 2010 (IST)
- זה בדיוק מה שהייתי מעוניין לבדוק. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 07:03, 25 בפברואר 2010 (IST)
- אין הרבה כאלה, אבל נכון • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:01, 25 בפברואר 2010 (IST)
- אבל לא מופיעים בה הערכים שלא עברו את ההצבעה. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:06, 24 בפברואר 2010 (IST)
הוספתי שם משהו שנוגע לך. איתן - שיחה 20:57, 24 בפברואר 2010 (IST)
- שלט יפה היה לו • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:02, 25 בפברואר 2010 (IST)
תבנית דגל
[עריכת קוד מקור]לדגל ספרד תחת שלטון פרנקו. יש כזאת? yanshoof • שיחה • מיזמון ערכים שאינם במעקב ומיזמון אולימפיאדות קוראים לכם! 23:04, 24 בפברואר 2010 (IST)
- אין לי מושג, אפשר לבדוק, כשאגיע למשרד • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 07:02, 25 בפברואר 2010 (IST)
ביטול עריכת ערך מכבי שירותי בריאות
[עריכת קוד מקור]Damzow שלום,
אנחנו מעוניינים להוסיף מידע נייטרלי על מכבי שירותי בריאות. אני מבינה שאתה מוסיף ומעדכן ערכים. האם תוכל להשתמש בטקסט שהוספנו ולהפכו לנייטרלי?
כמו כן, מספר המבוטחים במכבי הוא 1,860,000 כעובדה, (ולא 1,100,000 כפי שכתוב בערך.)
תודה.
- ראשית - אני אחד מאלו שמוסיפים ומעדכנים ערכים, זה נכון. שנית, אראה מה ניתן לעשות בנידון. שלישית - אשמח לקבל מקור למספר הזה. תודה • עודד (Damzow) • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 11:33, 25 בפברואר 2010 (IST)
מלחמת העולם הראשונה - המשך
[עריכת קוד מקור]התחלתי לכתוב ערך החזית המערב אפריקאית במלחמת העולם הראשונה. אגב, הסרט "שחור לבן בצבעים" עוסק באותה חזית (מזוית אחרת)
בני
שיניתי להמערכה במערב אפריקה במלחמת העולם הראשונה
בני
לא הגבת
[עריכת קוד מקור]- במקומות שבהם זה חלק מתואר אצולה, אין מה לעשות - להשאיר קונוט אלא אם יוכח כי האנגלים שינו את שם התואר. בכל יתר המקומות בהם מוזכר המחוז - צריך לשנות לקונכט.
ללא קשר, אני נכנס לתקופה לחוצה שבה יהיה לי קשה להשגיח על הפורטל, ובתוקף תפקידי כמשנה למלך ומושל פורטל אירלנד, ממנה אותך בזאת ללורד דאמצוב, הדוכס הגדול של קונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר. זה אמנם תפקיד עם תואר, אך גם עם עבודה איתן - שיחה 20:22, 24 בפברואר 2010 (IST)
- ראיתי, ראיתי, ואני מקבל עלי את התואר (ואת התפקיד). לגבי ההחלפות - צריך פשוט לעבוד עם אזמל מנתחים פה... • הלורד דאמזוב, הדוכס הגדול של קונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר - שיחה 10:18, 26 בפברואר 2010 (IST)
אם כבר התואר הוא הלורד דאמזוב, הדוכס הגדול של קונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר איתן - שיחה 11:51, 26 בפברואר 2010 (IST)
- יש לך זמן להקים את כל מחוזות אירלנד? איתן - שיחה 12:27, 26 בפברואר 2010 (IST)
- נראה אם אני אצליח לשלב אותם בתוכניות שלי, אבל יש מצב שזה יתבצע בקרוב • הלורד דאמזוב · הדוכס הגדול של קונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר • שיחה 13:06, 26 בפברואר 2010 (IST)
- יש לך זמן להקים את כל מחוזות אירלנד? איתן - שיחה 12:27, 26 בפברואר 2010 (IST)
מה דעתך?
[עריכת קוד מקור]מה דעתך על תיבת כישורי המשתמש, הנצאת כאן: משתמש:Assayas/ערכים בכתיבה בברכה, מוטי Assayas - שיחה 10:23, 26 בפברואר 2010 (IST)
- חביב ביותר, אתה מוזמן מבחינתי לחלקה לכותבים • עודד (Damzow) • שיחה • 11:30, 27 בפברואר 2010 (IST)
מה קורה?
[עריכת קוד מקור]מה קורה Tomerbot? שבת שלום וחג שמח, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! + התגייסו למערך הקרבות!!! • י"ב באדר ה'תש"ע • 12:27, 26 בפברואר 2010 (IST)
תבנית חשיבות תראה שיקול דעת לקוי, נכון? תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 13:40, 26 בפברואר 2010 (IST)
- אם כבר זה צריך להיות על עמלק. אם תצלח שם, תוכל לקיים את המצווה • הלורד דאמזוב · הדוכס הגדול מקונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר • שיחה 14:02, 26 בפברואר 2010 (IST)
לסמל הפועל לא מגיע ערך? איתן - שיחה 17:09, 26 בפברואר 2010 (IST)
- מגיע, מי אמר שלא? הנקודה היא שבשביל לכתוב עליו ערך טוב, צריך לשבת ולחקור... לוואי והיה לי את הזמן לעשות את זה... • הלורד דאמזוב · הדוכס הגדול מקונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר • שיחה 19:37, 26 בפברואר 2010 (IST)
- הבן שלי שאל אותי היום מה מקור הסמל, וחוץ מלהגיד לו שכנראה המקור הוא סמל הפטיש והמגל לא היה לי מה לומר. איך התגלגל סמל קומוניסטי ל"הפועל"? לא ברור.איתן - שיחה 20:00, 26 בפברואר 2010 (IST)
- בטח שברור, הפועל (פועלים) היתה התאחדות הספורט של התנועות הסוציאליסטיות היהודיות... הקומוניזם, בגדול, מגיע מאותו מקור. הפטיש (עובדי התעשיה) והמגל (החקלאים) במרכז ספורטאי שמניף כדור ברזל. כל הסמל צבוע באדום (גם הוא סמל סוציאליסטי מובהק. שים לב - סוציאליסטי, לא קומונסיטי) • הלורד דאמזוב · הדוכס הגדול מקונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר • שיחה 20:53, 26 בפברואר 2010 (IST)
- הפטיש והמגל לפי הערך הוא סמל קומוניסטי ולא סוציאליסטי, אלא אם אתה טוען שאין הבדל... איתן - שיחה 21:30, 26 בפברואר 2010 (IST)
- עכשיו תחשוב מה מקורו של הקומוניזם • הלורד דאמזוב · הדוכס הגדול מקונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר • שיחה 22:05, 26 בפברואר 2010 (IST)
- אתה יודע מה, שכח מזה, אחרי הכל תנועות הפועלים נהו אחר שמש העמים וכנראה שאני טועה ומטעה. לכן אני אומר שערך שכזה חייב מחקר מעמיק לפני שאני שולף לך תשובות מהמותן • הלורד דאמזוב · הדוכס הגדול מקונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר • שיחה 22:08, 26 בפברואר 2010 (IST)
- הפטיש והמגל לפי הערך הוא סמל קומוניסטי ולא סוציאליסטי, אלא אם אתה טוען שאין הבדל... איתן - שיחה 21:30, 26 בפברואר 2010 (IST)
- בטח שברור, הפועל (פועלים) היתה התאחדות הספורט של התנועות הסוציאליסטיות היהודיות... הקומוניזם, בגדול, מגיע מאותו מקור. הפטיש (עובדי התעשיה) והמגל (החקלאים) במרכז ספורטאי שמניף כדור ברזל. כל הסמל צבוע באדום (גם הוא סמל סוציאליסטי מובהק. שים לב - סוציאליסטי, לא קומונסיטי) • הלורד דאמזוב · הדוכס הגדול מקונכט, אלסטר, מנסטר ולנסטר • שיחה 20:53, 26 בפברואר 2010 (IST)
- הבן שלי שאל אותי היום מה מקור הסמל, וחוץ מלהגיד לו שכנראה המקור הוא סמל הפטיש והמגל לא היה לי מה לומר. איך התגלגל סמל קומוניסטי ל"הפועל"? לא ברור.איתן - שיחה 20:00, 26 בפברואר 2010 (IST)
- ברור לנו מה מקור הקומוניזם, וזה גם מופיע בכל אלמנט קומוניסטי, מסיסמאות "לסוציאליזם ואחוות עמים", ועד לשמות הרפובליקות הסובייטיות (סוֹיוּז סוֹבְיֶצְקִיך סוֹצְיָלִיסְטִיצֵ'סְקִיך רֶסְפּוּבְּלִיק וכד) אבל השאלה היא לגבי מקור הסמל איתן - שיחה 18:30, 27 בפברואר 2010 (IST)
- וזה, כפי שציינתי, מצריך מחקר מעמיק • עודד (Damzow) • שיחה • 07:02, 28 בפברואר 2010 (IST)
הרגת אותי עם החתימה החדשה שלך :)
[עריכת קוד מקור]פתאם ראיתי מישהו חדש צץ בכל מקום עם חתימה ארוכה כאורך הגלות. אז עכשיו טרחתי לראות מיהו. והנה מיסטר עודד, הלורד ירום הודו מסתתר מאחוריה Hanay • שיחה • אוהבת ארכאולוגיה ואנשים נחמדים 11:16, 27 בפברואר 2010 (IST)
- תחפושת שלבשתי לכבוד פורים, חוץ מזה שאת התואר קיבלתי מאיתן באופן חוקי וכשר למהדרין • עודד (Damzow) • שיחה • 11:29, 27 בפברואר 2010 (IST)
השבוע? חג שמח, אוֹר גוטמן • שיחה • בואו לשכתב!!! + התגייסו למערך הקרבות!!! • י"ד באדר ה'תש"ע • 15:21, 28 בפברואר 2010 (IST)
- האמת היא שלא יצא לי לעבוד על זה בכלל... כנראה שלא • עודד (Damzow) • שיחה • 15:32, 28 בפברואר 2010 (IST)
Text is available under the CC BY-SA 4.0 license; additional terms may apply.
Images, videos and audio are available under their respective licenses.